بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 431
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
  • 1537 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تودیع و معارفه معاونت اداری و مالی

مراسم تودیع و معارفه معاونت اداری و مالی

معاون اداری و مالی جدید اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان منصوب شد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان طی حکمی معاونت اداری و مالی را به احمد رئیسی زاده سپرد.
خدارحم امیری زاده که ریاست این جلسه را برعهده داشت در ابتدا با ذکر اشعاری فرارسیدن ماه محرم را خدمت تمامی حاضرین تسلیت گفت و  با ذکر صلوات یاد شهدای انقلاب و ۸سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
وی خدمت به خلق را بزرگ ترین عبادت خواند و افزود: عبادت تنها همین نماز و روزه نیست چرا که  گاهی خدمت صادقانه و خالصانه مومن از بسیاری از عبادت ها نزد خداوند متعال با ارزش تر خواهد بود.
امیری زاده  با قدردانی از زحمات و خدمات  برجسته حسن کریمپور حموله، معاونت پیشین اداری و مالی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، وی را یکی از با سابقه ترین و مسلط ترین افراد نسبت به امور جاری معرفی کرد.
وی تصریح کرد با عنایت به تجارب و دانش کافی و وافی از خدمات و توانایی های مهندس کریمپور حموله  در مسند مدیر تصفیه بهره خواهیم برد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، دکتر احمد رئیسی زاده را بعنوان معاون اداری و مالی این اداره معرفی  و اظهار داشت: این مسند یکی از حساس ترین و دشوار ترین مسئولیت ها را بر عهده دارد که امید است با ورود ایشان بتوانیم شاهد  افزایش بهره وری،  رشد و تعالی بیش از پیش این اداره کل باشیم.
از سوابق فنی و اجرایی دکتر رئیسی زاده می توان به قائم مقام اداره کل منابع طبیعی، مدیر حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی، معاونت اداری و مالی جهاد کشاورزی و رئیس منابع طبیعی شهرستان اهواز و ایذه همچنین مدرس دانشگاه و کارشناس رسمی دادگستری  اشاره نمود.
روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز ضمن تبریک به آقای رئیسی زاد و آرزوی توفیق خدمت گزاری برای ایشان، از خدمات ارزنده آقای کریمپور حموله در دورات تصدی معاونت اداری و مالی و عضویت هیأت مدیره منطقه ۴ تقدیر و تشکر می نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.