بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 950
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
  • 620 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
عرضه مستقیم کالاهای اساسی در تعاونی مصرف خوشه

عرضه مستقیم کالاهای اساسی در تعاونی مصرف خوشه

توزیع 45 تن برنج و شکرسفید با نرخ دولتی در تعاونی مصرف اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: پس از توزیع ۶ هزار تن برنج و شکر با نرخ مصوب دولتی در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان اکنون با تخصیص ۴۵ تن بصورت مستقیم اقدام به عرضه دو کالای استراتژیک در میان مردم شریف اهواز نمودیم.

امید جهان نژادیان در خصوص هدف از اجرا و توزیع کالای اساسی گفت: به منظور ایجاد تنظیم بازار و تامین کالای اساسی مورد نیاز مردم اقدام به توزیع ۳۰ تن برنج هندی  ۱۱۲۱ با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۸۰۰۰۰ ریال و ۱۵ تن شکر سفید با نرخ مصوب هر کیلوگرم  ۴۷۰۰۰ ریال  نمودیم.

وی تصریح کرد: بدلیل ضرورت توزیع عادلانه و امکان دسترسی عموم به کالاهای مذکور درطرح عرضه مستقیم کالا، هر کدام از متقاضیان می توانند تنها یک کیسه برنج به وزن ۱۰ کیلو گرم همچنین  میزان ۵ کیلو گرم شکر دریافت نمایند.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به لحاظ تامین و ذخیره کالای اساسی در کشور هیچگونه مشکلی وجود ندارد و دولت محترم برنامه های مناسبی در جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی به منظور جلوگیری از التهاب بی رویه قیمت ها تدوین نموده است که ان شاالله پس از اخذ مجوز های لازم کالای مورد نیاز از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح بازار و فروشگاه ها توزیع خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.