بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1884
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
  • 58 بازدید
  • ارسال توسط :
رکورد خوزستان در طرح ملی کشت قراردادی گندم

رکورد خوزستان در طرح ملی کشت قراردادی گندم

عقد قرارداد کشاورزان در خوزستان به بیش از 238 هزار هکتار رسید

به گزارش روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: با تلاش همکاران ما در ستاد مرکزی،  سازمان جهاد کشاورزی و پیگیری های مستمر  نیروهای خدوم خدمات حمایتی میزان مشارکت کشاورزان محترم استان در این طرح ملی با جهش چشم گیری روبرو شد و اکنون میزان سطح زیر کشت قراردادی به بیش از ۲۳۸ هزار هکتار رسیده است.

وی افزود: این میزان ثبت نام در استان از آغاز این طرح بی سابقه بوده و در حال حاضر با مشارکت قریب به ۱۴ هزار نفر از کشاورزان، میزان قابل قبولی از اراضی آبی استان تحت پوشش این قراداد ملی قرارگرفته است و قطعا در روزهای آینده میزان مشارکت  افزایش خواهد یافت.  

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم، تاکید ویژه‌ای بر گسترش کشاورزی قراردادی داشته است گفت: اجرای این طرح برای حمایت از کشاورزان در راستای اجرای الگوی کشت اجرا گردیده است.

جهان نژادیان تصریح کرد: سطح کشت قراردادی انجام شده در استان تا کنون بیش از ۲/۸ برابر سال گذشته بوده و تا زمان اعلام رسمی پایان زراعت محصول گندم توسط سازمان جهادکشاورزی،  ادامه می یابد و کشاورزان محترم می توانند از طریق مراجعه به  مراکز خدمات حمایتی محل سکونت خود نسبت به انعقاد قرارداد کشت گندم خود اقدام نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.