بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1832
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده شهید فرامرز ممبینی

دیدار با خانواده شهید فرامرز ممبینی

ادای دین به مقام والای شهیدان موجب تقویت روحیه خدمتگزاری می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس مدیر کل همراه با جمعی از مدیران و کارکنان بسیجی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به دیدار مادر شهید فرامرز ممبینی رفتند.

جهان نژادیان با بیان اینکه  مادران شهدا مقام والایی نزد خداوند دارند، گفت: این مادران با اهدای فرزندان عزیزخود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بسیاربزرگ و عظیمی انجام دادند.

ایشان دیدار با خانواده شهدا را روحیه بخش دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

یادآور می شود: این مادر شهید بیش از ۴۰ سال است حاضر به ترک این شهرستان نشده و هر پنج شنبه بر سر عهد ی که با خود گذاشته است، بر مزار فرزند شهیدش حضور می یابد و اینگونه به نمادی از فرهنگ ایثار و جهاد در این شهرستان تبدیل شده است.

این اداره کل بعنوان وظیفه اجتماعی خود نسبت به بازسازی قبر این شهید بزرگوار که از خواسته های این مادر عزیز بوده، اقدام نمود.

شهید فرامرز ممبینی از شهدای شاخص شهرستان مسجد سلیمان است که با وجود سن بسیار کم، رشادت ها ی بی نظیری را از خود برای حفظ خاک و میهن اسلامی بجای گذاشته است.

جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاور مردان مدیون است و روحیه بالای این مادر شهید، بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همه مردم را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می نماید. در این دیدار ریاست محترم ‏بنیاد شهید جناب آقای مهندس شیخ رباط نیز حضور داشت و به اتفاق کلیه کارکنان حاضر در این شهرستان بر سر مزار شهدا بویژه این شهید بزرگوار حضور یافتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.