بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1380
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۱۵
  • 258 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی

بسمه تعالی

 

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ وَلا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ عَلی أَلّا تَعدِلُوا اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوی وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعمَلونَ

 

«ای کسانی که ایمان آوردید برای خدا به پا خیزید و گواه برای عدالت باشید و بدی دیگران سبب نشود که از عدالت خارج شوید، عدالت در پیش گیرید که به تقوی نزدیک تر است و تقوی داشته باشید، همانا خدا به آنچه می‌کنید، آگاه است »

 

اکنون که یکبار دیگر در موقعیت خطیر انتخاب و تعیین سرنوشت خود و جامعه اسلامی قرار گرفته ایم، به شکرانه این حق و امنیتی که به برکت خون شهدا و عزیزانی همچون سردار سلیمانی ها و فخری زاده ها بدست آمده، با سپردن این امانت بزرگ به اهلش، تکلیف الهی و رسالت اجتماعی خویش را ادا می نمائیم.

همه ما می دانیم مایوس کردن دشمنان اسلام و کشور عزیزمان ایران بسیار مهم بوده و مشارکت آحاد مردم می تواند به عنوان یک کلید طلایی و ضمانت مهم برای توسعه همه جانبه، عدالت اجتماعی و امنیت کشورمان قرار گیرد.

ما ملت امام حسین (ع) هستیم و روی کشور اسلامی مان غیرت داریم و با احساس مسئولیت و حضور خود مایه اقتدار جامعه و مایه عزت کشور خواهیم شد.

ان شاءالله همه ما با حضور خود پای صندوق های رای در روز ۲۸ خرداد حماسه خواهیم آفرید و به رهبر معظم انقلاب لبیک خواهیم گفت.

اینجانب به نوبه خود، از عموم مردم شریف استان خوزستان بویژه کارکنان خدوم اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان دعوت می کنم تا بار دیگر در روز ۲۸ خرداد ماه پای صندوق های رای حضوری پر شور داشته و  با انتخاب فردی اصلح، به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نشان دهیم همه در کنار یکدیگر راه‌ پرافتخار گذشته را ادامه خواهیم داد و موجبات تحقق پیشرفت روزافزون کشورمان را رقم خواهیم زد.

 

 

                                      جهان نژادیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.