بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 435
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
  • 439 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
حضور دوچرخه سوار اربعین در غله خوزستان

حضور دوچرخه سوار اربعین در غله خوزستان

سفیر فرهنگی ورزشی و حامل پرچم متبرک و مزین به تمثال شهدا در غله خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزبان دوچرخه سوار و عضو کمیته ایرانگردی و جهانگردی فدراسیون دوچرخه سواری ایران همچنین پیام آور شهدای ایران به تمام مردم بویژه مسلمانان جهان بود

امیری زاده با تجلیل از این اقدام آقای بصیری نیا، زنده نگه داشتن نام و خاطره شهداء عزیز در اذهان عمومیرا یکی از باارزشترین کارها در راه پاسداشت خون شهدا دانست و افزود: هر گامی خیری  که برای شهدا و مردم بلندشود، پائین نخواهد آمد مگر  اینکه خداوند متعال برای آن عجر و ثوابی در دنیا و آخرت قرار دهد.

روح اله بصیری نیا ضمن قدردانی از میهمان نوازی مردم شهید پرور خوزستان گفت: امسال با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و ۸ هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرمو تجلیل از ایثارگری و جان فشانی های خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس و به عشق حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ائمه اطهار (ع) و توسل به حضرت ولی عصر (ع)تمام مسیر را رکاب زده امو قصد دارم در موسم اربعین نیز در کنار سایر ایرانیان راهی حرم ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)شوم.

شایان ذکر است بصیری نیا سفر خود را از تهران به سمت کربلای معلی آغاز کرد و در بازگشت از عتبات عالیات پس عبور از استان های مختلف  توقفی کوتاه در  شهر اهـواز خواهد داشت.

ایشان حامل یک پرچم مزین به تصاویر ۶۴ تن از  شهیدای شاخص ۳۱ استان کشور می‌باشد که در دیدار با مردم و مسئولین هر شهر به جهت تبرک جستن آنرا برافراشته خواهد نمود.

روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز ضمن پاسداشت این حرکات فرهنگی و ورزشی آقای بصیری نیا،  آرزوی توفیق و تداوم چنین اقدامهای با ارزش از سوی علاقمندان به شهدا و اهل بیت (ع) شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.