بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1827
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
توقف کشتی غول پیکر در بندر امام خمینی(ره)

توقف کشتی غول پیکر در بندر امام خمینی(ره)

100 هزار تن گندم وارد شده در حال تخلیه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۸ فروند کشتی به سفارش شرکت بازرگانی دولتی ایران در مجتمع اقتصادی بندر امامی خمینی (ره) پهلوگیری و اقدام به تخلیه کالای وارد شده خود نمودند.

وی افزود: طی چند روز گذشته یک کشتی حامل گندم با ظرفیت ۷۰ هزار تن در این بندر اقدام به تخلیه محموله خود نموده و در حال حاضر نیز میزبان یک کشتی اقیانوس پیما با ظرفیت محموله ۱۰۰ هزار تن گندم هستیم که پس از اقدامات لازم و قانونی عملیات تخلیه و توزیع محموله آن آغاز شده است.

جهان نژادیان با اشاره به ورود بیش از یک میلیون و ۷۴۰ هزار تن کالا در ۶ ماهه نخست سال گفت: از این میزان بیش از یک میلیون ۵۴۰ هزار تن مربوط به واردات کالای گندم و مابقی نیز واردات روغن خام بوده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت های موجود در استان برای استفاده حداکثری از زمان در جهت تسریع واردات و توزیع کالاهای وارد شده استفاده می گردد، اظهار داشت: روند ورود کشتی های حامل کالاهای اساسی با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال ادامه خواهد یافت و کلیه محمولات پس از تخلیه از طریق دو شبکه حمل نقل ریلی و جاده ای به اقصی نقاط کشور منتقل خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.