بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1195
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
  • 818 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
توزیع۱۵۰۰ تن برنج هندی در خوزستان

توزیع۱۵۰۰ تن برنج هندی در خوزستان

تامین کالای اساسی رسالت بزرگ شرکت بازرگانی دولتی ایران

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: تا کنون ۶۵۰ تن از سهمیه برنج وارداتی ۱۱۲۱  هندی دانه بلند از طریق استان های بوشهر و شهرکرد تامین شده است.

جهان نژادیان با بیان اینکه بر اساس مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار کشور مبنی بر اختصاص و توزیع برنج وارداتی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران،  مقدار ۱۵۰۰تن برنج هندی۱۱۲۱  به استان خوزستان اختصاص یافته است که در صورت نیاز مقدار ۵۰۰ تن دیگر به سهمیه استان خوزستان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون توزیع ۶۵۰ تن برنج وارد شده با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای عرضه بین مردم شریف استان آغاز گردیده و طی روزهای آینده محمولات دیگری در استان وارد و توسط عوامل منتخب توزیع خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: تامین کالای اساسی یکی از رسالت های بزرگ شرکت  بازرگانی دولتی ایران است که با تلاش شبانه روزی کلیه نمایندگی ها در سراسر کشور به شکل شایسته ای این مهم محقق شده است و این اقدامات تاثیر بسزایی در افزایش ضریب امنیت غذایی مردم حاصل نموده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده افزود: طی همین مدت بیش از ۷۰هزار تن برنج هندی ۱۱۲۱ وارد کشور شده که این مقدار نقش مطلوبی در تنظیم بازار این کالای اساسی ایجاد نموده است.

جهان نژادیان تصریح کرد: تصمیم‌گیری درخصوص نحوه توزیع و جامعه هدف مورد نظر در سایر شهرستان‌ها برعهده کمیسیون تنظیم بازار استان می باشد و تمام شهرستان ها از سهمیه اختصاص یافته بهرمند خواهند شد.

وی با بیان اینکه محموله برنج هندی از طریق استان های همجوار تامین شده است بیان داشت: پس از تخلیه  محمولات وارد شده در انبارهای در نظر گرفته شده، بسرعت عملیات بارگیری و توزیع در اهواز و سایر  شهرستان‌ها با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آغاز گردید و برنج های هندی از طریق شبکه‌های منتخب شامل فروشگاهای زنجیره‌ای و عاملین مجاز با قیمت مصوب در اختیار مردم شریف استان قرار گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.