بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 96
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
  • 455 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : علی ضیاعی
  • منبع : افق رسانه
پایان خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در خوزستان
خدارحم امیری زاده مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: در جریان خرید تضمینی مقدار 45013 تن دانه روغنی کلزا در سطح استان خریداری شد که ...

پایان خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در خوزستان

خدارحم امیری زاده مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: در جریان خرید تضمینی  مقدار  45013 تن  دانه روغنی کلزا در سطح استان خریداری شد که با توجه به میزان خرید 31223 تن در  سال گذشته، افزایش 13790 تنی معادل 69% را برای این محصول در استان شاهد هستیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه۴:

خدارحم امیری زاده مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: در جریان خرید تضمینی  مقدار  ۴۵۰۱۳ تن  دانه روغنی کلزا در سطح استان خریداری شد که با توجه به میزان خرید ۳۱۲۲۳ تن در  سال گذشته، افزایش ۱۳۷۹۰ تنی معادل ۶۹% را برای این محصول در استان شاهد هستیم.

امیری زاده تصریح کرد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۴۳۹۸ ریال  به ازای هر کیلو گرم تعیین گردید که خوشبختانه تا این لحظه موفق به پرداخت  ۹۹ درصدی  از  مطالبات کشاورزان کلزا کار شده ایم.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطق۴ در خصوص مبلغ پرداخت شده به کشاورزان اظهار داشت: تا کنون  مبلغی بیش از  یک هزارو چهارصدو نود و پنج میلیاردریال به ازای خرید این میزان دانه روغنی  به حساب کشاورزان محترم خوزستانی واریز شده است و  امیدواریم با استمرار دولت محترم در پرداخت نقدی وجه کشاورزان  در سال های آینده شاهد افزایش تولید  این محصول استراتژیک در کشور باشیم.

وی از نکات حائز اهمیت در خرید امسال بیان داشت: از آنجا که دانه های روغنی بخصوص کلزا قابلیت نگهداری طولانی مدت را ندارند و سریعاً شریط فساد در آن رخ می دهد با اجرای  برنامه هایی که قبل از آغاز فصل برداشت در نظر داشتیم  برآن شدیم تا با ایجاد فضای رقابتی برای مباشرین خرید،  سرعت تخلیه و بارگیری را به حد مورد انتظار برسانیم که این اقدام،  تاثیر بسیار مناسبی در جلوگیری از اتلاف هزینه و خرابی محصولی که شرایط خرید و حمل آن نسبت به سایر محصولات کشاورزی متفاوت است ایجاد نمود.

امیری زاده بیان داشت: الحمداله در اجرای برنامه های  از پیش طراحی شده موفق بوده ایم و این جز با همکاری و یاری پرسنل شرکت غله و عوامل مرتبط که تجربه فراوانی در زمینه خرید تضمین محصولات کشاورزی دارند میسر نبوده است.

ایشان با بیان اینکه مدیریت همزمان خرید گندم و کلزا آن هم با چنین حجم گسترده و در بازه زمانی نسبتا کم قطعاً کار پیچیده و طاقت فرسایی است گفت:  اتحاد، تخصص، تجربه کافی و تعهد به کار باعث شد تاموفقیت در    این مهم دست یافتنی باشد و افتخار دیگری برای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه رقم بخورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.