بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1126
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
  • 618 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
تخصیص سهمیه ۷۰۲۲ تنی کالای اساسی در استان خوزستان

تخصیص سهمیه ۷۰۲۲ تنی کالای اساسی در استان خوزستان

توزیع عمده برنج هندی دانه بلند و شکر سفید در ماه محرم وصفر

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: به منظور تامین برنج،  شکر نذورات و طرح های مومنانه در ایام محرم و صفر در مجموع ۳۸۲۷ تن کالای اساسی توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران  به استان خوزستان تخصیص داده شده است.

وی افزود: متقاضیان می توانند با هدف برنامه ریزی برای تأمین و تحویل به موقع کالا تا مورخ ۲۲/۰۷/۱۳۹۹ با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ثبت در سامانه متمرکز سیفا   نسبت به اخذ مجوز و دریافت حواله کالاهای اساسی  اقدام نمایند و پس از آن این اداره سایر اقدامات توزیع و تحویل را انجام خواهد داد.

جهان نژادیان در خصوص قیمت های اقلام سهمیه تخصیص یافته شده در استان تصریح کرد: به ازای هر کیلو برنج هندی دانه بلند ۱۱۲۱ مبلغ ۱۴۵۰۰۰ ریال و به ازای هر کیلو شکر سفید نیز مبلغ ۶۷۰۰۰ ریال تعیین شده است.

وی ادامه داد:  قیمت های مصوب در سراسر کشور بصورت یکسان است و تنها میزان سهمیه های اختصاص یافته متفاوت بوده که این میزان از سهمیه نیز  با توجه به جمعیت استان و سایر مولفه ها تعیین می گردد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان اظهار داشت: هر ماه سهمیه جداگانه ای برای توزیع شکر سفیددر استان اختصاص می یابد که در شهریور ماه سهمیه اختصاص یافته شده به میزان ۳۱۹۵ تن بوده که از این میزان حدود ۱۴۲۷ تن مربوط به صنوف تولیدی، کارخانجات قند و شکر و صنایع غذایی و مابقی برای مصرف خانوار می باشد.

وی با بیان اینکه مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه های زنجیره ای، سازمانهای دولتی، هیأت های مذهبی و تکایا می توانند از این سهمیه اختصاص یافته شده بهرمند گردند افزود: این سهمیه تا ۲۵ مین روز از ماه صفر قابلیت صدور حواله  در صورت موجودی را دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.