بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1513
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
  • 275 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از خبازان برگزیده استان خوزستان

تجلیل از خبازان برگزیده استان خوزستان

مسیر ارتقاء کیفیت نان خوزستان باید کوتاه شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در جلسه ای با حضور کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان کشور از نانوایان برگزیده استان تجلیل نمود.
جهان نژادیان عدم سو سابقه بهداشتی، تعزیراتی همچنین رضایت شهروندان برای نان تولید شده در این واحد های خبازی را دلایل مهم انتخاب و دعوت به این مراسم توصیف نمود.
وی اعطای تسهیلات بهسازی نانوایان را یکی از اقدامات بسیار خوب در جهت رشد و ارتقا کیفیت نان استان بر شمرد و تصریح کرد: در راستای تحقق وعده های دولت محترم و شرکت بازرگانی دولتی ایران برای رشد و توسعه بیش از ۱۷۰۰ واحد خبازی استان شرایط اعطای وام بهسازی نانوایی با مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال فراهم گردیده است که در صورت مشارکت نانوایان می توان شاهد تغییرات مناسب درخصوص بهبود فضاهای سنتی نانوایان استان باشیم.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با تجلیل از اقدامات مناسب اتحادیه نانوایان شهرستان های اهواز و آبادان گفت: مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی اتحادیه نانوایان بطور حتم در کارگروه آرد و نان استان پیگیری خواهد شد و امیددارم با توجه به شناخت و درنظرگرفتن تلاش این قشر زحمتکش بزودی مرتفع خواهد شد.
در پایان این مراسم به رسم یادبود از نانوایان برگزیده استان با تقدیم لوح و تندیس خوشه گندم تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.