بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1811
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از آزادگان در گرامیداشت هفته دولت

تجلیل از آزادگان در گرامیداشت هفته دولت

با حضور نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با تجلیل از آزادگان در هفته دولت یاد وخاطر امام  خمینی (ره) و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجب پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این اداره کل برگزار شد .

وی با بیان اینکه ما دراین جایگاه، خادم مردم و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس هستیم بیان داشت: آزادگان در طول دوره اسارت متحمل سختی و مرارت های بیشماری شدند که قلم ها از بیان آن عاجزند و امروز که درشرایط صلح و دوستی هستیم هرگز استقامت و پایداری این سرافرازان را از یاد نخواهیم برد.

وی اقدامات و فعالیت های شرکت بازرگانی دولتی ایران را همانند جهادگران خواند و افزود: همواره در تمام شرایط سخت پشتیبان و همراه مردم بوده ایم و هیچگاه مردم غیور کشور بویژه هم استانی های عزیزمان را در بحران های بوجود آمده تنها نگذاشتیم.

جهان نژادیان با اشاره به اقدامات اثرگذار این اداره کل در طول سالیان گذشته گفت: در سال جاری با افزایش ۲۵ درصدی خرید گندم نسبت به سال گذشته توانستیم بیش از ۱میلیون و ۳۶۱ هزار تن گندم مرغوب کشاورزان را در سیلوهای استراتژیک استان و کشور ذخیره نمائیم.

وی افزود: امسال نیز برای دومین سال متوالی رتبه نخست خرید دانه روغنی کلزا به استان زر خیز خوزستان تعلق گرفت و در حال حاضر کلیه مطالبات کشاورزان محترم پرداخت گردیده و  این از افتخارات و دستاورد های با ارزش مسئولین محترم کشوری و استانی می باشد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان یاد آور شد، هفته دولت زمان ارائه گزارش ها و اقدامات صورت گرفته و افتتاح خدمات ارزنده برای مردم است و این اداره کل در تلاش است تا همچنان با حفظ کرامت مردم عزیز ایران،  امنیت غذایی را برای آنها فراهم نماید. در ادامه این جلسه با ذکر خاطراتی از رزمندگان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب و ۸سال دفاع مقدس گرامی داشته شد و پس از آن نماینده محترم ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه امروز در آستانه اربعین حسینی شاهد فتنه و آشوب در کشور همسایه عراق هستیم اظهار داشت: اتکا به رهبری دینی همانند چراغی روشن در شب تاریک می تواند ما را به سر منزل مقصود برساند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.