بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1388
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
  • 354 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
بسیج برای خدمت رسانی به آحاد جامعه آماده است

بسیج برای خدمت رسانی به آحاد جامعه آماده است

جلسه ی مشترک فرماندهی بسیج حوزه ی شهدای جهاد کشاورزی با مدیرکل، معاونین و مدیران اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با تجلیل از مشارکت پر شور هموطنان در انتخابات ۱۴۰۰ گفت:   بار دیگر نقشه پلید دشمنان مردم و انقلاب اسلامی  ایران نقش بر آب شد و ما بعنوان خادمین آنها قدردان همه عزیزانی که با قلم، قدم و اندیشه خود در عرصه انتخابات شرکت نمودند خواهیم بود.

وی با اشاره به ظرفیت ها و خدمات شبانه روزی این اداره کل گفت:  همکاران ما در تمامی ایام سال بدون تعطیلی در روزهای سخت و حتی سایر مناسبت ها مشغول حفاظت و صیانت از امنیت غذایی هموطنان هستند  و از خدمات ما حدودا  ۱۵ استان بصورت مستقیم بهرمند می گردند و چه افتخاری بزرگتر از اینکه خادم ملت شریف ایران باشیم.

وی افزود: در طول اتفاقات و حوادث غیر مترقبه گذشته ای که در استان خوزستان و برخی استان های دور و نزدیک رخ داده است خدمات شایسته و بایسته ای برای رفع نیاز های هم استانی ها و مردم شریف و مستاصل به انجام رساندیم و این جز با روحیه بسیجی  و تلاش جهادی امکان پذیر نبوده است.

جهان نژادیان با اشاره به تخصیص یک روز از حقوق پرسنل این اداره کل برای کمک به خانواده های محروم منطقه منبع آب شهرستان اهواز گفت: حضور بسیجیان و خدمت گزاران این اداره کل در هر مکانی که نیاز باشد ممکن است و ما برای توفیق خدمتگزاری از خداوند متعال شاکریم و آزو داریم با مستقر شدن دولت محترم، قدری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم کاسته شود.

در ادامه فرمانده بسیج سازمان جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت های شایسته مدیریت و کارکنان این اداره کل باتقدیم حکم جدید فرمانده بسیج پایگاه مقاومت اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان،  آرزوی توفیق خدمتگزاری در همه صحنه های مقاومت و ایثارگری را برای کلیه حاضرین و مسئولین کشور ابراز داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.