بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1623
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری کارگاه عملی ناظرین خرید گندم

برگزاری کارگاه عملی ناظرین خرید گندم

90 ناظر برای خرید تضیمنی گندم در سال جاری

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: نظارت بر عملیات خرید گندم و صیانت از اموال کشاورزان و دولت یکی از مهمترین وظایف ناظرین خرید گندم می باشد از این رو ناظرین در هر مرکز خرید نقش چشم بینای شرکت بازرگانی دولتی خواهند بود.
وی افزود: در سال جاری علاوه بر تعداد، تجارب ناظرین خرید گندم نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و سعی شده از افراد واجد شرایطی که دارای سوابق و آشنایی با فرآیند خرید تضمینی در گذشته داشته باشند، استفاده گردد.
جهان نژادیان با تشریح اهمیت حضور نمایندگان دولت در کلیه مراکز خرید تصریح کرد: حضور عاملین تشخیص و ذیحساب در مراکز خرید الزامی است و از طریق ناظرین در هر مرکز کلیه روند خرید بصورت پویا و مستمر تحت نظارت ستاد مرکزی تشکیل شده در استان و کشور کنترل و پایش خواهد شد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: در بخش نظارت مراکز خرید محصول گندم ۳۳ نقطه آسیب پذیر شناسایی گردید که ناظرین احراز شده از طریق کسب آموزش های مجازی از طریق دریافت فایل های تصویری و پادکست های صوتی آمادگی لازم را برای انجام ماموریت محوله در حوزه نظارت بزرگترین عملیات خرید گندم در کشور کسب نمودند و اکنون با برگزاری این کارگاه عملی تلاش شده تا با بروز رسانی آخرین اطلاعات و موارد مهم مانع از بروز هر گونه تخلف که منجربه ضرر و زیان کشاورزان و دولت محترم گردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.