بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1843
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در نشستی صمیمانه که با توجه به اتفاقات اخیری که در کشور رخ داده با مدیران و کارکنان اداره کل گفتگو نمود.

وی یکی از وظایف مهم مدیر مجموعه را آگاه سازی و جلوگیری از ایجاد تنش در یک سیستم بیان نمود و افزود: امروز رسانه های معاند با اقدامی یکجانبه و ایجاد شبه افکنی سعی در وارونه نشان دادن مسائل و اتفاقات پیش آمده را دارند.

بصورتی که در نمایش تصویر شهادت نیروهای امنیت حرف و سخنی به میان نمی آورند ولی ساعت ها وقت و برنامه را صرف خودکشی فردی می کنند که حتی خانواده او شرایط روحی فرزندشان را در رسانه ملی برای عموم مردم توصیف نمودند.

وی با اشاره به مظلومیت جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: همواره نظام برای مردم کشور بویژه اقشار ضعیف جامعه اقدامات و خدمات بسیار زیادی انجام داده است و برای مثال می توان به هزینه تمام شده تولید، خرید، نگهداری و آسیابانی گندم اشاره نمود که در نهایت آرد و نان با قیمت بسیار ناچیز و ارزان در اختیار هموطنان قرار می گیرد.

این خدمتی صادقانه و خالصانه به مردم شریف کشور در حالی تداوم دارد که بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا درگیر مشکلات معیشتی برای توزیع اقلام مصرفی مردمشان شده اند.

اما دشمن هیچگاه بیکار نبوده و همواره با ایجاد شبه افکنی و دروغ پراکنی ذهن مردم را نسبت به خدمت گزاران خود مسموم می کند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با تاکید بر اینکه برای ذره ذره این خاک خون دل ها خورده ایم گفت: برای امنیت این کشور شهدای فراوانی تقیم شده است و در مواردی حتی برای جنازه بانویی چندین شهید تقدیم نمودیم و مردم در چنین شرایطی هیچگاه رفتار ناشایست، اغتشاش، توهین، خرابکاری ترور هموطنان را قبول نخواهند کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.