بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1846
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مانور پدافند غیر عامل در سیلوی ذخیره سازی گندم

برگزاری مانور پدافند غیر عامل در سیلوی ذخیره سازی گندم

با حضور سازمان هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش نشانی، اورژانش

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

همزمان با آخرین روز از هفته پدافند غیر عامل به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارتقا ی آمادگی کارکنان این اداره کل، مانور پدافند غیر عامل طی سه نوبت در ساختمان اداری ، مراکز ذخیره سازی کالاهای اساسی و سیلوی ذخیره سازی گندم شهید آذرپیکان اجرا گردید.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به اینکه اقدامات و برنامه های مربوط به حوزه پدافند غیرعامل نباید محدود به هفته و بازه زمانی خاصی باشد گفت: لازم است در طول سال در همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها، حضور پایدار و هوشمندانه داشته باشیم.

 وی افزود: در طول هفته پدافند غیرعامل با توجه به ماموریت این اداره کل، بیشتر برنامه ها و اقدامات بر موضوع مهم و حساس حفظ جان نیرهای انسانی،  امنیت پایدار غذایی و پدافند سایبری متمرکز بود.

جهان نژادیان تصریح کرد: هفته پدافند غیر عامل فرصت مناسبی برای رشد آگاهی‌بخشی در جامعه است و در برنامه های صورت گرفته تلاش گردید تا پدافند غیر عامل با تاکید بر چهار اصل اطلاع‌رسانی، آموزش، مستندسازی و اجرای مانورهای مشترک در ساختمان اداری،  مراکز ذخیره سازی کالاهای اساسی و سیلوی ذخیره سازی گندم در شهرستان اهواز برگزار گردد. ارسال پیام ها و مطالب علمی پدافندغیرعامل با هدف فرهنگ سازی وآگاه سازی  با موضوع پدافندغیرعامل از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان شامل:  مانور زلزله،قطعی برق،  قطعی دیتا، اطفا حریق، خود مراقبتی، حمل مصدومین از ارتفاع،  اطمینان از مصونیت و آمادگی کامل در برابر تهدیدها در مراکز ذخیره سازی کالاهای اساسی برگزار گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.