بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1850
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری دومین جلسه شورای راهبری

برگزاری دومین جلسه شورای راهبری

ارتقا ظرفیت های ذخیره سازی استاندارد در شهرستان سوسنگرد موجب افزایش امنیت غذایی کشور شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

دومین جلسه شورای راهبری و ذخیره سازی کالاهای استراتژیک (گندم و دانه های روغنی) با حضور مدیر کل ، فرماندار محترم شهرستان سوسنگرد، معاونین و سایر مدیران ستادی و شهرستانی  اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه  که با سخنان و رهنمودهای مشاور فرهنگی محترم حجت‌الاسلام محمودیان جلسه آغاز شد، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز با تجلیل از خدمات صادقانه  همکاران خود اظهار داشت: در سال گذشته با پشتکار کشاورزان محترم و مدیران محترم سازمان جهاد کشاورزی سطح وسیعی از مزارع استان زیر کشت دو محصول استراتژیک (گندم و دانه کلزا) قرار گرفت که از این حیث با وجود تجربه و تسلط همکاران در کوتاه ترین زمان ممکن توانستیم بیشترین میزان از گندم خریداری شده درکشور را بصورت تضمینی به نام استان خوزستان به ثبت رسانیم و بار دیگر افتخاری بر سایر افتخارات  این استان بیافزائیم.

وی با بیان اینکه احداث و تکمیل پروژه سیلوی ۴۰ هزار تنی شهدای سوسنگرد نقش موثری در ایجاد توازن و نگهداری بهتر گندم در استان باشد، تصریح کرد: تکمیل پروژه موجب شد تا در سال جاری نسبت بیش سال گذشته بیش از ۴۰ درصد ورودی گندم به این سیلو افزایش یابد.

جهان نژادیان افزایش سطح زیر کشت قراردادی در استان خوزستان را نوید بخش رشد و توسعه کشاورزی و زمینه ساز خودکفای در تولید این کالای استراتژیک دانست و اظهار داشت: خوشبختانه طرح کشت قراردادی در سال جاری با استقبال خوب کشاورزان روبرو شده و امید است در سال آینده میزان متناسبی از این کالای استراتژیک بصورت تضمینی از کشاورزان محترم خریداری گردد.

در ادامه فرماندار محترم شهرستان سوسنگرد ضمن تقدیر از حضور کارکنان خدوم اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در شهرستان مرزی و پر ظرفیت سوسنگرد گفت: در خصوص اشتغال،  توجه ویژه ای به اهالی این  شهرستان شد و اغلب کارکنان این سیلو از بومیان و منطقه می باشند .

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استاندارد جهت ذخیره سازی گندم در این شهرستان تصریح کرد: کیفیت گندم این استان در ارزیابی های صنایع آرد سازی نمره قابل قبولی دارد و کشاورزان این منطقه نیز با جود بهرمندی ازمزایای کشت قراردادی در سال جاری سطح بیشتری از مزارع خود را صرف کاشت گندم می نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.