بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1816
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
بازدید از مناطق کم برخوردار شهرستان دزفول

بازدید از مناطق کم برخوردار شهرستان دزفول

هدفمندی یارانه ها راهی برای مصرف بهینه وکمک به توسعه کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

در واپسین روزهای هفته دولت مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به همراه مسئول پایگاه بسیج و جمعی از مدیران در سفر یک روزه به شهرستان دزفول با جمعی از بسیجیان و معتمدین یکی از مناطق کم برخوردار دیدار نمودند.

در این دیدار صمیمانه شهروندان با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلسه ای و حضور مسئولین در میان مردم نسبت به بیان مشکلات و موارد خود اقدام نمودند.

جهان نژادیان پس از استماع نظرات و بیانات جمعی از مردم محلی، با بیان اینکه هدفمندی یارانه ها بویژه اجرای طرح جدید در نانوایان راهی برای مصرف بهینه وکمک به توسعه کشور است گفت: متاسفانه به دلیل تفاوت قیمت بسیار زیاد نرخ گندم و آرد فراوری شده در کشور موجب تمرکز برخی از سودجویان و دلالان این عرصه بر قوت مردم شد تا سهم بیشتری از یارانه پنهانی که دولت سالیانه صرف تولید قوت مردم کشور می نماید بدست آورند که با اجرای این طرح تمامی نانوایانی که به نوعی ازخدمات و سهمیه دولتی  بهرمند می شوند مجهز به کارتخوان های مخصوصی شدند که از این طریق میزان ورود و خروج مدیریت و  مانع از فروش آرد و ایجاد فضای سودجویی دلالان در نانوایان سراسر کشور می گردد.

وی افزود: در راستای تکریم شهروندان تمامی امورمربوط به نانوایان از جمله:  ساماندهی مجوز ها و نحوه سهمیه نانوایان به فرمانداری های هرشهرستان محول گردیده و این اداره کل ماموریت دارد تا آرد هر شهرستان را مطابق با میزان آمار جمعیت ارائه شده جهت تقسیم میان نانوایان تامین نماید و تا کنون هیچگونه مشکلی نسبت به تامین آرد هیچکدام از شهرستان ها نبوده است.

پس از آن مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با برپایی میز خدمت در نماز جمعه، پاسخگوی کلیه شهروندان حضور یافته در این نماز عبادی و سیاسی بودند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.