بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1860
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در جلسه ای با حضور جانشین،  مسئول هماهنگ کننده و مسئول عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان رعایت موازین شرعی و قانونی را در ادارات ضروری دانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر تنها معطوف به حجاب و پوشش نیست، بایستی مانع زدایی و تسهیل امور ارباب و رجوع را در صدر اقدامات خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در قانون بصورت مستقیم نسبت به نوع پوشش مردم در جامعه اشاره شده و در تمام دنیا مردم نسبت به اجرای قوانین مکلف می باشند

جهان نژادیان  جلوگیری از تخلفات اداری و تکریم ارباب رجوع را در ادارات یک ضرورت دانست و گفت: اصل امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که توانایی این مهم  برای هر کسی مقدور نیست و می تواند نتیجه برعکسی را در جامعه انعکاس دهد.

خدمت به مردم لذت بی حد و وصفی دارد و ما بعنوان خادمان آنها در این سنگر ارزشمند همواره تلاش خود را برای حفظ و پایداری امنیت غذایی کشور بکار بسته ایم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اجرای میز خدمت در اداره کل و نماز های جمعه را نمونه بارزی برای تلاش و خدمت صادقانه همکاران خواند و اظهار داشت: با تدابیر و اقدامات صورت گرفته تلاش شده است پاسخگویی و ارائه خدمات به ارباب و رجوع در کمترین زمان صورت گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.