بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1819
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
اقدامات غله خوزستان در اربعین ۱۴۰۱

اقدامات غله خوزستان در اربعین ۱۴۰۱

تخصیص 1151 تن آرد به مواکب حسینی

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در گفتگو با خبرگزاری های استان عنوان داشت: در ایام اربعین حسینی ۱۵۱ تن آرد خبازی جهت تحویل به مواکب مستقر در کشور عراق و ۱۰۰۰ تن آرد برای مصرف مواکب مستقر در مرزهای استان اختصاص یافته است که در مرحله نخست،۶۰۰تن آرد خبازی سهمیه مواکب حسینی با پیگیری استاندار محترم و موافقت ستاد عتبات عالیات استان در اختیار کارخانه تولید نان صنعتی تک نان قرار گرفت تا برای اولین باردرسال جاری به منظور رعایت شرایط بهداشتی و جلوگیری ازهرگونه انحراف بجای آرد خام ، نان بهداشتی دراختیار مواکب مرزی قرار گیرد.

وی افزود: با اقدامات اندیشیده شده نان مورد نیاز مواکب بصورت روزانه تولید، بسته بندی و در وعدهای مصرف در اختیار مواکب در شهرستان های مرزی قرار می گیرد.

جهان نژادیان با تجلیل از حوزه های متولی رسیدگی به زائرین محترم گفت: این اقدام علاوه بر جلوگیری از هر گونه سواستفاده موجب شده تا مواکب مستقر در مرز بتوانند نان کاملا بهداشتی و سالم را در اختیار زائرین حسینی قرار دهند. مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: در راستای رسیدگی و ارائه خدمات به زائرین محترم با استقرار یک دستگاه نانوایی سیار در شهرستان اندیمشک،  نان عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین با نظارت و هماهنگی ستاد عتبات عالیات آن شهرستان تامین شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.