بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1869
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
ارزیابی عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی

ارزیابی عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی

غله خوزستان پیشتاز در ارائه خدمت به هموطنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در جمع بازرسین ستاد صیانت از حقوق شهروندی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه ارائه خدمات این اداره کل شامل بخش وسیعی از هم میهنان می گردد گفت: این اداره کل با خرید تضمینی بیش از یک میلیون و ۳۵۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان همچنین دو سال متوالی بعنوان رتبه اول خرید دانه روغنی کلزا نقش بسزایی در امنیت غذایی و افزایش کیفیت نان کشور ایفا نمود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون قریب به ۲ میلیون تن کالای اساسی شامل (گندم و روغن خام) از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد و به اقصی نقاط کشور انتقال یافته است که این بخشی از عملکرد نیروهای خادم این اداره کل در ارائه خدمت صادقانه به مردم شریف ایران است.

وی ارئه طرح های تشویقی ترویج ازدواج و فرزند آوری پرسنل را بسیار راهبردی دانست و تصریح کرد: در سال جاری با بهره گیری از مشاورین مجرب و  ظرفیت های موجود مشوق هایی را برای ازدواج کارکنان و فرزندآوری به کار بستیم و همواره حامی همکاران جوان خود خواهیم بود. جهان نژادیان استقرار میز خدمت برای سرعت بخشیدن به کار مراجعین این اداره کل را یکی دیگر از اقدامات مطلوب در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندی دانست و اظهار داشت: از زمان آغاز بیماری کرونا در کشور برای سرعت بخشیدن به کار ارباب و رجوع همچنین حفظ جان و سلامتی کارکنان با ایجاد میز خدمت و حضور مدیران و کارشناسان مجرب عملیات پاسخگویی و ارائه خدمات بیش از گذشته سرعت یافته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.