بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1396
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۹
  • 429 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
آیین افتتاح سالن ورزشی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

آیین افتتاح سالن ورزشی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

ورزش، فرصتی مغفول مانده برای بهره وری کارکنان دولت

مراسم افتتاح سالن ورزشی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با حضور مدیر کل، معاون اداری و مالی و سایر مدیران و علاقمندان در مهمانسرای این اداره کل برگزار شد.

جهان نژادیان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و علاقمندان ورزش گفت: امروز یکی از مظاهر مغفول مانده فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در میان آحاد جامعه ورزش است بصورتی که بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی ایجاد شده در میان افراد با سنین مختلف تنها مربوط به سبک  زندگی یکنواخت و بدون تحرک  می باشد.

وی افزود: تلاش نمودیم تا با  هدف ایجاد نشاط و ایجاد تحرک میان کارکنان،  نسبت به تجهیز و آماده سازی این سالن ورزشی اقدام نمائیم و اکنون با تکمیل و تجهیز این سالن ورزشی کلیه پرسنل فرهیخته غله خوزستان  می توانند از مزایای آن بهرمند شوند.

جهان نژادیان در خصوص نقش ورزش و سلامتی کارکنان دولت دربهبود و افزایش راندمان شغلی گفت: به دلیل کم تحرکی و فشارهای روانی انجام ورزش منظم یکی از نیازهای مردم جامعه است ، ورزش منظم می تواند به افراد در مدیریت علائم و بهبود سلامت آنان کمک شایانی کند.

وی تصریح کرد: مطابق آخرین پژوهش ها یک ساعت ورزش جدی در روز نقش بسیار موثری در بهبود و  افزایش  تمرکز ایجاد می کند و علاوه بر امکان بهروری بیشتر از حافظه می توان به عنوان یک اثر جانبی عالی، موجب بهبود روحیه و اعتماد به نفس  در میان کارکنان گردد و ما امیدواریم با فعالیت این سالن ورزشی و استفاده  مداوم پرسنل شاهد سلامتی وسایر آثار مطلوب آن  در محیط کار  و زندگی آنان باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.