بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1763
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
  • 210 بازدید
  • ارسال توسط :
یکی از سیلوهای بخش خصوصی دچار خسارت شد

یکی از سیلوهای بخش خصوصی دچار خسارت شد

فروریختن کندوی 15 هزار تنی در سیلوی شهرستان حمیدیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: پیش از ظهر امروز قسمتی از سیلوی ۳۰ هزار تنی شهرستان حمیدیه متعلق به بخش خصوصی  فروریخت و دچار خسارت شد.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کدام از کارگرانی که در آن محل حضور داشتند آسیبی وارد نشده و به محض اطلاع از این حادثه تعدادی از کارشناسان این اداره کل سریعا به محل اعزام تا ضمن بازبینی از محل،  برآورد های اولیه از خسارت احتمالی به گندم های موجود در آن سیلو را بررسی نمایند.

جهان نژادیان ضمن رد هر گونه اقدام خرابکارانه در این سیلوی بخش خصوصی گفت: علت دقیق این حادثه باید توسط کارشناسان فنی و مشاور ساخت این سیلو مورد بررسی  و بیان گردد  ولی در برآوردهای اولیه مشکلات سازه علت وقوع این حادثه عنوان شده است.

وی با اشاره به سلامت گندم های موجود بیان داشت: می بایست اقدامات اولیه برای بوجاری و پاکسازی گندم های ریخته شده  صورت گیرد و پس از آن  کلیه گندم های موجود به یکی دیگر از سیلوی مجهز در استان انتقال  خواهد یافت.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تصریح کرد:  در خوزستان علاوه بر ۸ سیلو دولتی، ۲۲ سیلو متعلق به بخش خصوصی وجود دارد که بر اساس قراردادی مشخص در بحث ذخیره سازی با این اداره کل همکاری و فعالیت می نمایند از این رو اگر به هر دلیل و قصوری به گندم‌های ذخیره شده خسارتی وارد شود، قطعا خسارت بوجود آمده را از بخش خصوصی دریافت می نمائیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.