بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1445
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
  • 226 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
گرمیداشت یاد و خاطر رشادت های  ۸سال دفاع مقدس

گرمیداشت یاد و خاطر رشادت های ۸سال دفاع مقدس

با حضور نماینده ولی فقیه ناحیه امام علی سپاه ، معاونت اداری و مالی دادگستری و معاونت اقتصادی مرکز توانمد سازی نمایندگان و مدیران ایثارگر کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان ضمن خوش آمد گویی به مهمانان حضوریافته در این جلسه گفت: ما همه باید قدرشناس شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس باشیم، در همین خصوص امسال با وجود محدودیت های شدید کرونایی در استان سعی نمودیم با حفظ پروتکل های بهداشتی اقدامات شایسته ای را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا، رشادت ها و ایثارگری های مردم و رزمندگان به انجام رسانیم.

پس از آن جلسه با بیانات نماینده ولی فقیه در ناحیه ۶ سپاه ادامه یافت، حجت الاسلام جلالی نیز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت:  امروز فرصت هایی که برای خدمت به مردم ایجاد شده است به برکت خون شهدا است و مسئولین بایستی از فرصت پیش آمده نهایت بهره را برده و خود را همسنگر رزمندگان ۸سال دفاع مقدس بدانند.

ایشان مردم ایران را نمونه بارز شجاعت و پایداری خواند و افزود: آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا می دانیم و هرگز از راهی که در آن گام نهادیم خسته نخواهیم شد. وی رشادت های جوانان شیعه را در مبارزه با دشمن خونخوار و تا دندان مسلح داعش را نشانه ای بارز برای ایستادگی و حفظ علم سرور و سالار شهیدان دانست.

در این جلسه که جناب آقای کاظم طهماسبی معاونت مرکز توانمند سازی نمایندگان و مدیران  ایثارگرحضور یافته بود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تقدیر از عملکرد این اداره کل در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان مشغول بکار، خواستار فراهم نمودم بستر جذب سایر کارمندانی که در حال تکمیل پرونده ایثارگری خود می باشند، گردید.

وی اقدامات صورت گرفته در خصوص تبدیل وضعیت شاغلین اداره کل را بسیار مطلوب دانست و این اداره کل را بعنوان پیشگامان این اقدام در سراسر استان برشمرد.

شفاف نمودن فرآیند انجام کار و ایجاد  بانک اطلاعاتی ایثارگران به جهت احصا کلیه افراد مشمول ایثارگری در روند اخذ تائیدیه،  برای تسریع در انجام تبدیل وضعیت کارکنان ایثاگر سراسر کشور از مهمترین پیشنهادهای صورت گرفته در این جلسه بود

در این جلسه که با حضور کلیه مدیران اداره کل و جمعی از ایثارگران تشکیل گردیده بود از همکار ارجمند جناب آقای امیر جهانگیری پدر شهید والا مقام میلاد جهانگیری که از شهدای تروریستی رژه هفته دفاع مقدس در سال ۹۷ بود، با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.