بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 438
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
  • 551 بازدید
  • ارسال توسط :
گردهمایی روحانیون و ائمه جماعت جهاد کشاورزی در غله خوزستان

گردهمایی روحانیون و ائمه جماعت جهاد کشاورزی در غله خوزستان

غله و خدمات بازرگانی جهادگران بی نام نشان خوزستان هستند

با حضور نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان و جمع کثیری از روحانیون و ائمه جماعت شهرستان ها ، به نقش و جایگاه اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در راهگشایی و تاثیر مستقیم خدمات این اداره بر زندگی و رفاه مردم استان و کشور پرداخته شد.

در ابتدای این جلسه پس از  قرائت چند از کلام اله مجید مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ضمن قدردانی از حضور روحانیون معززبه تشریح وظایف محوله و اقدامات صورت گرفته درغلات کشو و استانپرداخت:

امیری زاده خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی را از اساسی ترین برنامه در حال انجام  این اداره عنوان نمود و افزود؛ تمامی ادارات غله و خدمات بازرگانی در کشور بعنوان نمایندگان شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نقش بسیار مهمی در تنظیم بازار کالای اساسی بویژه گندم، روغن، برنج و شکر ایفا می نمایند که در این بین غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با توجه به میزان سطح زیر کشت گندم و دانه روغنی کلزا همچنین وجود بند امام خمینی(ره) بعنوان قطب تولید و واردات کالای اساسی در کشور یاد می شود.

وی با اشاره به اینکه دولتحمایت از کشاورزان را در اولویت برنامه های خودکفایی خود  دارد تصریح کرد: دولت مدت های است مطابق سند چشم انداز برنامه تولید و خودکفایی در محصولات استراتژیک همچون گندم و دانه روغنی کلزا را در دستور کار خود دارد و در همین راستا برنامه های بسیار خوبی در سال جاری برای حمایت از کشاورزان ایجاد نمود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در این خصوص اظهار داشت: امسال پس از چندین سال،  پرداخت سریع و بموقع هزینه فروش گندم کشاورزان تحقق یافت و علاوه بر آن برای حمایت و تکریم از کشاورزانی که گندم های خود را به سیلوهای استاندارد تحویل نمودند پرداخت هزینه کرایه حمل در نظر گرفته شد که این مبلغ نیز بصورت همزمان با وجه حاصل از فروش گندم  بحساب کشاورزان  محترم واریز گردید.

امیری زادهبا تاکید بر اینکه پرداخت هزینه حمل تنها برای سیلوهای استاندارد صورت پذیرفت سایر دلایل این امر را اینگونه بیان داشت : حمایت از کشاورزان زحمت کش، جلوگیری از هزینه های اضافی به دولت، جلوگیری از فساد احتمالی و حفاظت مطمئن از گندم در سیلوهای استاندارد که تنها برای چنین محصولی مهمی تأسیس و بکارگرفته شده اند.

ایشان گندم استان خوزستان را یکی از بهترین نمونه های بی رقیب از لحاظ کیفی و کمی در کشور خواند و اظهار داشت: با توجه به اینکه میزان تولید و خریداری شده،  بیش از نیاز و مصرف استان می باشد برنامه ریزی برای خروج گندم مازاد برمصرف استان خوزستان صورت گرفته و بصورت مداوم از طریق راه زمینی، دریایی و ریلی به سایر نقاط ایران جهت اختلاط و مصرف هموطنان ارسال می گردد.

سپس نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه امروز جنگ نرمی در تمامی عرصه های کار و تلاش کشور حاکم شده است گفت: ما در خدمت کردن به مردم نمی بایست کوتاهی و کاهلی از خود نشان دهیم.

حجت الاسلام دغاغله  افزودند: امروز استکبار شمشیر دشمنی خود را علیه مسلمانان به ویژه شیعیان از رو بسته و اگر روحیه جهادی مدیران کشور تقویت گردد قطعا نشاط و سلامت در زندگی مردم بیشتر خواهد شد و تمام نقشه های آنان نقش بر زمین خواهد ماند.

وی خدمات غله خوزستان را مصداق جهادگران بی نام و نشان خواند که با وجود گمنامی ولی خدمات شایسته ای را به مردم استان و کشور عرضه می دارند.

ایشان سخنان گوهر بار و کلیدی مقام معظم رهبری را ره گشای بسیاری از قفل های درب بسته خواند و بیان داشت:  رهبری بیاناتی در خصوص حل مشکلات و تدبیر علیه کفر و استکبار فرموده که بطور حتم با عمل به آن و بستن راه نفوذ  پیروزی را برای خود و مردم کشورمان به ارمغان خواهیم آورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.