بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1133
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۳۹
  • 524 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
گرامیداشت هفته دفاع مقدس

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

سلام و درود بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای گرانقدر سرزمینمان از دفاع مقدس تا حریم سلامت

بسم رب الشهداء و الصديقين

آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روزهای غرورآفرین حراست از مرزهای میهن اسلامی را به تمامی مردم ایران به ویژه خادمین آنها در شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی و مجموعه پرتلاش اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان  تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

هشت سال دفاع مقدس زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری و قطعه ای پر افتخار از تاریخ ملت ایران  و جلوه های ماندگار از حماسه آفرینی فرزندان این مرز و بوم در پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ عزت و اقتدار ایران سرافراز می باشد که هر گز از ذهن و خاطر ملت  فهیم ایران فراموش نخواهد شد.

بی تردید هفته دفاع مقدس، یادآور برجسته ترین افتخارات و جان فشانی های دلاورانه ایرانیان سرافراز در صیانت از مرزهای آبی و خاکی میهن اسلامی است، حماسه مقاومت ملتی که رزمندگانش با مجاهدت کم نظیر در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی قله های بلند ایثار و شرف را در نوردیده و مفتخر به انجام وظیفه شرعی و حفاظت از کشور و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

این کارنامه درخشان استقامت و پایمردی و باورهای دینی مردمان عزتمند ایران همواره عرصه را بر دشمنان این مرز و بوم تنگ و مسیر موفقیت ایران عزیز را هموار کرده است.

با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این مناسبت بزرگ ملی را به تمامی هموطنان گرانقدر به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای همگان توفیق گام گذاشتن در راه شهداء، پیروی از آرمانهای امام راحل،  فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)  و سربلندی ایران عزیز را خواستارم.

 

جهان نژادیان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.