بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1436
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
  • 226 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
گرامیداشت هفته دفاع مقدس

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

منطق ما؛ منطق امام حسین(ع) است، اگر دشمن این حقیقت را دریابد، هرگز لحظه‌ای منتظر خستگی ما نخواهد ماند؛ شهید آوینی

پیام مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس:

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است، روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

دفاع مقدس، سرفصل تابناک و همیشه درخشان تاریخ مقاومت ملت مومن ایران اسلامی است که همواره به عنوان عالی ترین الگوی شجاعت، از جان گذشتگی و پایمردی در راه دین، وطن و آرمان های والای الهی و انقلابی مانا و جاودان خواهد بود.

در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی ها و ایثارگری های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی والا همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.

جوانان،  زنان و مردان این آب و خاک که در سایه سار مکتب خونین کربلا و آموزه های آقا اباعبدالله الحسین ( ع ) و گوش به فرمان پیر و مراد خود حضرت امام خمینی ( ره )، برای پاسداری از انقلاب و دین الهی جان در کف اخلاص نهادند، با نزدیک شدن اربعین حسینی (ع )، شور و حالی دیگر دارند و یاد و خاطره آن روزهای کربلایی را گرامی می دارند.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفتة دفاع مقدس، از خداوند متعال و روح والای شهیدان کربلا و شهیدان اسلام و ایران، سلامتی، عاقبت به خیری و برکت در زندگی و سودمندی لحظات عمر را برای همگان، به ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز، خانواده‌های معززشان، ملت فهیم و دلاور و تمام کسانی که در راه آبادانی و سرافرازی و توسعة ایران گام برمی دارند، مسئلت می‌کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.