بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1096
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
  • 463 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
پیام سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان

پیام سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان

به مناسبت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است؛ حکایت بی بدیل رشادت انسان های پاک دل و راست قامتی که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان خود گذشتند.

آزادمردان غیوری که زندگی را با بینش وسیع استقامت در مقابل ظلم و پایمردی در راه حق معنا بخشیدند.

اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما دل ها همچنان شیفته پیام کربلا است و در هر محرم شرح ایثار حماسه سازان عاشورا جهان را به شمیم جان نواز « باز این چه شورش است» معطر می سازد.

متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس و پاندمی کرونا برگزاری گسترده مراسمات سوگواری در میهن اسلامی ما ممکن نیست اما این فرصت گرانبهایی است تا عاشقان و مریدان آن حضرت و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) در کنار عزاداری برای شهیدان کربلا به تأمل و تعمق بیشتر در خصوص فلسفه نهضت و اهداف قیام امام حسین (ع) پرداخته و برای بهره بردن از آموخته های گرانقدر مکتب عاشورا بیشتر تلاش نمایند.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان را به همه حق طلبان، آزادگان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(س) به ویژه کارکنان خدوم اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات سوگواران عزیز از پروردگار متعال می خواهم ما را در زمره رهروان راستین آن امام بزرگوار و حافظان فرهنگ ظلم ستیزی و عدالت محور قرار دهد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.