بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 936
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
  • 704 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

امید جهان نژادیان:  بیست و پنجم شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک ولایت و امامت، حضرت امام جعفر صادق(ع) را به تمامی اردتمندان آن امام همام بویژه مردم شریف و ولایت مدار خوزستان و کارکنان پرتلاش اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

وی افزود: حضرت امام جعفر صادق(ع) برجسته ترين وارث گنجينه علوم نبوي بوده که با منطق استوار و علم سرشار خویش توانست نقش بسيار تعيين کننده اي در نشر و ترويج عقايد اسلامي بر عهده داشته باشد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه دوران پر برکت امامت ایشان مقارن با يكي از حساس ترين مقاطع تاريخ گهربار اسلام بود و همین امر تبين جايگاه امامت و نشرعقاید اسلامی را دشوارتر می کرد  اما  امام جعفر صادق (ع) رنج طاقت فرسای تبعيد و اسارت را به جان خريده و با بيان بليغ و كلام فصيح خويش راه را بر توطئه دشمنان دين بستند. حاصل این تلاش ها تربيت شاگرداني شايسته بود که بقاء و استمرار دين مبين اسلام را تضمين کرد.

رفتار حكيمانه و صبوري آن حضرت نيز در برخورد با گروه های مختلف فکری نمونه اي بسيارسازنده و آموزنده از تاكيد دين مبين اسلام بر كرامت انساني و تكريم عقايد مختلف انسانها بود.

امید است در سایه الطاف پروردگار متعال بتوانیم در زمره دوستداران واقعی و رهروان راستین حضرتش قرار گرفته و با الهام از سیره و زندگی سراسر درس و سخنان گهربار این امام رئوف و شریف، پیرو واقعی مکتب ایشان باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.