بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1154
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
  • 390 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی

بنام خداوند بخشنده مهربان

 

یوم الله ۱۳ آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی ؛ تسخیر لانه جاسوسی ، تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های بزرگ  تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است. امسال این مناسبت ملی با سالروز ولادت پیام آور نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) وامام جعفرصادق (ع) نیز مقارن شده است.

اميدواریم توفيق آن را داشته باشيم از الطاف بيکران اين ايام مبارک،به نحو شايسته‌ای بهره‌‎مند شده و بتوانيم در امر خطير خدمت‌رسانی به مردم توفيق داشته باشيم.

سیزده آبان روز گرامیداشت فرهنگ استکبار ستیزی و مقابله با حاکمان زر و زور همچنین فرصت ارزشمند پاسداشت شجاعت دانش آموزان غیرتمند است که در راه عقیده خویش تا پای جان در برابر مستکبران و زورگویان ایستادند.

خداوند را شاکریم که امروز ایران اسلامی بارهبری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (حفظ الله) بیش از هر زمان دیگر شاهد نقش‌آفرینی جوانان توانمند و بلند همتی است که با هوشمندی و تلاش مضاعف در عرصه های مختلف دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده وثابت نمودند که تحریم های ظالمانه آمریکای جنایتکار نتوانسته خللی برعزم راسخ مردم انقلابی ایران درمبارزه با استکبار جهانی وارد نماید.

باتبریک وتهنیت میلاد خجسته پیامبر مهرو رحمت حضرت محمد(ص) امام جعفر صادق (ع) وتقارن آن با روز ملی استکبار جهانی و روز دانش آموز ، به روح مطهر و منور امام راحل وارواح مطهر شهدا بویژه شهدای دانش آموز درود می فرستیم و اميدواریم در اين ايام مبارک لطف خدا شامل حال تمام مردم جهان بویژه مردم سرزمینمان  شود و  سلامتی و عافيت را به ارمغان آورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.