بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1235
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
  • 354 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

به نام یگانه هستی بخش
۲۰جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت اسوه طهارت و معنویت، بهانه خلقت ، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) وروز زن و گرامیداشت سالروز تولد فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره)، بهانه ای نیک شد تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان یکبار دیگر نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی تبیین و تشریح شود.
زن این ارزشمند ترین گوهر گنجینه خانواده، که گاه مسئولیت خطیر رشد، بالندگی و شکوفایی فرزندان را بر عهده دارد و گاه در نقش یک همسر همراه و همدل برای استحکام بنیان خانواده می کوشد و همزمان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی مشارکتی فعال دارد، موهبتی ارزشمند است که باید آن را قدردانست و ارج نهاد.
حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان نمونه ترین زن در همه زمینه ها الگوی مناسب و شایسته ای است تا امروزه دختران ، زنان و مادران جامعه اسلامی با تاسی از سیره الهی و روش و راه بی منتهای دخت گرامى رسول خدا(ص) ، این مهم را سرمشق خود سازند و به حجاب و عفاف اهمیت خاص داده و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند.
میلاد خجسته حضرت زهرای مرضیه(س) فرصت مغتنمی است تا قدردان زحمات بانوان گرانقدری باشیم.
امید است تا با ارتقاء توانمندی بانوان گرامی فرصت بهره گیری بیشتر از شایستگی های حرفه ای بانوان شاغل و همچنین ارتقای جایگاه اجتماعی زنان درجامعه فراهم شده و سهم بانوان عزیز در روند توسعه ایران اسلامی افزایش یابد.
از پروردگار سبحان سعادت، سلامت و بهروزی همه بانوان عزیز کشور به ویژه بانوان پرتلاش و توانمند اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان راخواستارم.

امید جهان نژادیان
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.