بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1270
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
  • 380 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی

به نام خدای بهار آفرین

 

نوروز آغازگر فصل بهار و تجدید حیات زمین، بر تمامی هموطنان به‌ویژه تمامی فعالین حوزه گندم، آرد و نان  فرخنده و مبارک باد. عید نوروز،پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسانها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید.خداوند رحمان نوید سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره جلوه گر سازد تا یادمان باشد که هستیم.

امسال بهار دل‌انگیز و نوروز باستانی در حالی از راه می‌رسد که هموطنان عزتمندمان در گوشه و کنار میهن اسلامی برای پیشگیری و مقابله با شیوع گسترده کرونا ویروس تمام توان خود را به کار گرفته همدلانه با مسئولان همکاری می‌کنند. بی‌شک ماحصل این وفاق و همدلی گذر موفقیت‌آمیز از شرایط سختی است که برای دومین سال پیاپی گریبانگیر مردم شریف ایران است.

اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با جدیت و تلاشی مضاعف می‌کوشد تا با استفاده بهینه از ظرفیت‌های ارزشمند خود در بخش‌های مختلف ازجمله خرید تضمینی گندم، دانه روغنی کلزا، تخلیه و بارگیری بموقع کالاهای اساسی، سهم شایسته‌تری در رونق اقتصادی کشور ایفا نماید.

اکنون که نسیم دل انگیز بهار مشام جان را می‌نوازد با امید به اینکه سال آینده، به لطف پروردگار سالی بی‌بدیل در رونق اقتصادی کشور باشد، برای تمامی مردم فهیم ایران اسلامی به‌ویژه پزشکان، پرستاران و کارکنان مراکز درمانی و جمعیت هلال احمر که برای حفظ سلامت مردم ایثارگرانه خدمت کردند، همچنین  فعالان اقتصادی و خانواده بزرگ چرخه تولیدگندم، آرد و نان کشور و تمامی همکارانم در شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان که در این روزهای سخت همدلانه یاری‌گر ما بودند سالی سرشار از سلامتی و موفقیت آرزو دارم و امیدوارم این تلاش‌ها به بهترین شکل ممکن به بار نشسته تا علاوه بر اینکه شاهد مهار سریع و موفقیت‌آمیز این بیماری در تمامی شهرهای کشورمان باشیم بتوانیم امنیت غذایی را بشکل مطلوبی ایجاد نموده و اینگونه هموطنان عزیزمان در بهار ۱۴۰۰ روزهای شیرین‌تری را تجربه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.