بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1065
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۸
  • 494 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
پیام تبریک سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

پیام تبریک سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. ( سوره احزاب -آیه ٢٣ )

این روز سالگرد ورود مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند.

بیست و ششم مرداد ماه سال روز ورود آزادگان سرافراز و گنجینه ارزشمند انقلاب به میهن اسلامی است آنان که در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند و اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت و ایستادگی  تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند.

آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع میهن اسلامی، خاک مقدس کشور، شرف و ناموس ایران و ایرانی بر نخواهند داشت و این نمود را امروز در همه دلاور مردان که نمونه آن شهید محسن حججی است که با اسارت خود دشمن را به زانو در آورد، شاهد هستیم.

اینجانب سالروز به یاد ماندنی بازگشت پر افتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به ملت بزرگ ایران، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمان همچنین مردم دلسوز و ولایتمدار استان خوزستان بویژه همکاران عزیزم تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار مهربان برای این اسوه های صبر و مقاومت و خانواده های معزز آنان آرزوی سلامتی و ‌موفقیت دارم.

 

امید جهان نژادیان

سر‌پرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.