بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1405
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
  • 359 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
پیام تبریک روز خبرنگار

پیام تبریک روز خبرنگار

رکن اصلی خبرنگاری، حقیقت گویی محض و اجتناب از شایعه سازی است

بسمی تعالی

هفدهم مردادماه، که به پاسداشت خدمات ارزشمند اصحاب رسانه به نام روز خبرنگار مزین شده است، هرساله یادآور تلاشگران صدیق و امینی است که رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی توأم با امانت را به جای می‌آورند و همچون آینه‌ای زلال، منعکس‌کننده حقایق و وقایع و همچون ناصحانی امین، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.

تردیدی نیست که بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل درست آن منعکس نشده و حرکت جامعه به سمت بهبود و اصلاح با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود.

امروز و در عصر ارتباطات و فناوری های اطلاع رسانی که بنگاه های بزرگ رسانه ای در کنار شبکه های اجتماعی در انتشار بی وقفه اطلاعات، همراه و همگام پیش می روند، رسالت و مسئولیت خبرنگاران و صاحبان قلمان به مراتب بیشتر، حساس تر و پرمخاطره تر از گذشته شده و لزوم شناخت و تسلط بر سواد رسانه را نسبت به فضای موجود بیش از پیش نمایان نموده است.

تولید و انتشار اخباری که حاکی از عزم و اراده ، تلاش و مجاهدت برای سرافرازی کشور عزیزمان باشد می تواند در این شرایط بحرانی که استکبار جهانی تمامی توان خود را برای نا امید کردن مردم این سرزمین بکار گرفته است،  بسیارحائز اهمیت توصیف کرد  چراکه خبرنگاران با عمل به وظایف خود می توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید، ضمن اطلاع رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند و بی گمان این روحیه، بهبود شرایط کشور و رفاه مردم را در پی خواهد داشت.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار، بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از نقدهای سازنده و همراهی‌ بی‌دریغ رسانه ها در انعکاس اخبار این اداره کل که نماد خدمت صادقانه است، ابراز نموده و توفیق روزافزون خبرنگاران و گزارشگران این مرز و بوم را از درگاه خداوند منان مسألت نمایم.

 

جهان نژادیان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.