بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1168
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
  • 43 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی
پاسخگوی مشكلات مردم استان در حوزه گندم،آرد و نان

پاسخگوی مشكلات مردم استان در حوزه گندم،آرد و نان

از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد )

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در مرکز ارتباطات مردمی استانداری  حضور یافت تا از این طریق پاسخگوی مشكلات مردم استان در حوزه گندم،آرد ونان  باشد.

وی با اشاره به حضور خود در  مرکز ارتباطات مردمی استانداری، و پاسخگویی به سوالات و درخواست های تعدادی از شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) گفت: هدف از این حضور، شنیدن مسائل و مشکلات هم استانی های عزیز  بود و  ما علاوه بر روز اختصاصی در طول هفته برای ملاقات و دیدار چهره به چهره با مردم شریف استان آماده هستیم تا بصورت پیوسته نسبت به آنچه که مردم بعنوان دغدغه در حیطه وظایف و مسئولیت  این اداره کل  میدانند از طریق سامانه سامد پاسخگو باشیم.

گفتنی است: مرکز سامد آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردم استان از دستگاه‌های اجرایی است و موارد ثبتی در این مرکز، ظرف مدت کوتاهی پاسخ  و نتایج آن نیز به شهروندان ارائه خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*