بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1401
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۵
  • 411 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت از ایثارگران و خانواده شاهد اداره کل غله خوزستان تجلیل شد

همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت از ایثارگران و خانواده شاهد اداره کل غله خوزستان تجلیل شد

تجلیل به پاس جانفشانی، رشادت و دلاورمردی‌های هشت سال دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان  در جلسه ای با حضور جمعی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان این اداره کل  از رشادت ها و دلیرمردی مدافعان حریم ولایت قدردانی نمود.

ایشان آثار و برکات ۸ سال دفاع مقدس را بیشمار خواند و افزود: امروز ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران است و در شرایط حساس کنونی نیز کشور همچون گذشته نیازمند حمایت‌های ایثارگران برای مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر تحریم‌ها است.

وی امنیت کنونی را مرهون ایثارگری، جانفشانی و خون‌های پاک شهدای ۸سال دفاع مقدس، مدافعان حرمین شریف و امنیت کشور دانست واظهار داشت:  شجاعت این  دلیرمردان و استقامت  و بردباری آنان در میدان نبرد موجب شد تا امروز دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نتوانند به خورد جرأت دهند و بار دیگری به ملت شریف ایران تعدی کنند.

جهان نژادیان ایثارگران را  همچون مدال افتخار بر سینه خواند  و افزود: تداوم جمهوری اسلامی ایران، به برکت همین واژگان «ایثار» و «مقاومت» است وهر کدام از مردم این سرزمین وظیفه دارند آنچنان که شایسته این دلیر مردان است به آنان احترام بگذارند و خدمت‌گزار به آنان ‌باشند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان  به منظور پاسداشت خانواده‌های معظم شهدا با  تعدادی از مدیران به دیدار خانواده شهید نائبی سوره رفته و در جمع حاضرین با بیان اینکه حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد اظهار داشت:  دست یابی به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف با   داشتن چنین روحیه ایی دور انتظار، نخواهد بود.

جهان نژادیان بر پاسداشت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که یادگاران دفاع مقدس هستند، تأکید کرد و یادآور شد: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و امید می‌رود مسئولان سنت دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را در مناسبت های مختلف سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.