بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1560
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
  • 232 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش نان با کیفیت

همایش نان با کیفیت

خوزستان نیازمند تحول در تولید و بهروری واحد های خبازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

برگزاری همایش ارتقاء کیفیت نان با حضور مدیر کل غله و خدمات بازرگانی، فرماندار شهرستان ملاثانی، سازمان صمت،  جهاد کشاورزی وحوزه اقتصادی استانداری، روسای اتحادیه نانوایان و خبازان همچنین متصدیان واحدهای تولیدی استان خوزستان برگزار گردید.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی با اشاره به نقش و جایگاه استان خوزستان در ایجاد امنیت پایدار کالاهای اساسی بویژه کالای گندم در کشور، صیانت از گندم عرضه شده را بسیار ضروری دانست.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون حدود ۴ میلیون ۱۰۰ هزار تن کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی(ره) به اقصی نقاط ایران منتقل شده که عمده ترین کالای وارد شده در این مدت مربوط به کالای گندم است.

جهان نژادیان با ارزیابی وضعیت نان در کشور اظهار داشت: دولت در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و اجرای هدفمندسازی یارانه ها بودجه قابل ملاحضه ای را برای تولید نان ارزان اختصاص داده است و با همت و پشتکار وصف ناپذیر حتی در شرایط پاندمی کرونا تلاش نمود تا هیچگاه مردم شریف ایران دچار کمبود و مشکل در خصوص تهیه این کالای استراتژیک نشوند.

وی خاطرنشان کرد: گندم تولید شده در استان مورد مصرف شهروندان خوزستانی قرار می گیرد و این گندم به دلیل دارا بودن استانداردهای کمی و کیفی برای اختلاط و ارتقا کیفیت آرد تولید شده در ۲۳ استان کشور ارسال می شود بنابراین عدم کیفیت نان در برخی از واحدهای خبازی  قطعا به عواملی غیر از کیفیت گندم مربوط می شود. مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نقش سه مولفه (مواد اولیه، تجهیزات و نیروی انسانی)در تولید نان مرغوب  را بسیار مهم ارزیابی نمود و تصریح کرد: بهسازی و ارتقاء تجهیزات نانوایان همچنین استفاده از نیروی انسانی پایدار و ثابت در واحدهای خبازی می تواند سرعت بهبود و تحول در واحدهای تولیدی نان را بهبود بخشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.