بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 443
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
  • 565 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
مشارکت بخش خصوصی در تامین امنیت غذایی کشور

مشارکت بخش خصوصی در تامین امنیت غذایی کشور

هیچگونه مرز و محدودیتی برای حفظ و تامین امنیت غذایی مردم وجود ندارد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در جمع سیلوداران بخش خصوصی استفاده از تمام ظرفیت ها را پیشبرد اهداف کشور را ضروری دانست.

خدارحم امیری زاده در خصوص حفظ و ثبات در حوزه تامین گندم کشور اظهار نمود:  استان خوزستان یکی از تولد کنندگان عمده و در مواردی برتر کشور می باشد که با توجه به پتانسیل موجود از ظرفیت های خوبی در حوزه ذخیره سازی نیز  برخوردار می باشد.

وی افزود: گندم استان به دلیل دارا بودن فاکتورهای فنی وکیفی جهت استحصال آرد علاقمندان فراوانی برای بدست آوردن آن دارد  ایشان اضافه نمود در مواردی سایر استانها تنها برای اختلاط با نمونه گندم های موجود خود علاقمند به دریافت محمولات گندم استان می باشند که همین موضوع شرایط را برای استانی که هم از لحاظ توان تولید و هم از لحاظ کیفیت مناسب قرار دارد را بسیار سخت و پیچیده می نماید.

امیری زاده تصریح کرد در سال ۹۸ میزان گندم خریداری شده بصورت تضمینی را در سراسر استان بالغ بر ۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تن عنوان نمود  که از این میزان تقریبا بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار تن گندم برای مصرف یکساله استان تخصیص داده می شود و مابقی برای همین منظور در شرایط آماده جهت ارسال به سایر استان ها قرار می گیرد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد ما دراین  استان نسبت به آنچه مسئولیت ملی بر عهده مان قرار دارد هرگز شانه خالی نخواهیم کرد و در شرایطی که سایر استانها برای تامین گندم و نان مردم  دچار مشکل شده اند با توجه به دستورات ملی و کشوری حتی از ذخایر استانی نیز برای تامین و حفظ امنیت غذایی سایر هموطنان تقدیم و ارسال خواهیم کرد.

وی افزود شرکت بازرگانی دولتی ایران با مسئولیت تامین کالاهای اساسی کشور بویژه ۴ قلم (گندم، برنج، روغن و شکر) همواره در چهار چوب مقررات به تمامی هموطنان خدمترسانی خواهیم نمود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.