بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 913
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
  • 548 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
لزوم تشدید نکات بهداشتی در مراکز خرید کاملا ضروری است

لزوم تشدید نکات بهداشتی در مراکز خرید کاملا ضروری است

سلامت عاملین خرید و کشاورزان حائز اهمیت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به ایجاد محدودیت های سخت گذشته در بسیاری از شهرستان های  استان خوزستان لزوم توجه و تشدید نکات و موارد  بهداشتی را در مراکز خرید گندم و کلزا بیش از پیش ضروری دانسته و افزود: برای مراکز خرید در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا دستورالعمل تعیین شده و تمامی مراکز می بایست مطابق دستورالعمل ابلاغی اقدام به خریداری محمولات از کشاورزان نمایند.

خدارحم امیری زاده با اشاره به زمانبندی فعالیت مراکز  خرید محصولات کشاورزی نظیر گندم و دانه روغنی کلزا عنوان نمود: ساعات کار مراکز باید بشکلی مدیریت گردد تا از تراکم و ازدحام افراد در مراکز  برای تحویل دهی محمولات خود جلوگیری  شود.

وی اظهار داشت:  مسئولین مراکز می بایست کنترل و پایش مستمر وضعیت سلامت پرسنل مراکز خرید را  انجام و از وجود تمهیدات پیشگیرانه در مراکز خرید نظیر ماسک،  دستکش، محلول ضدعفونی کننده و سایر موارد بهداشتی اطمینان حاصل نمایند.

مسئولین مراکز باید برای کارکنانی که بصورت مستقیم با کشاورزان در ارتباط هستند افراد جایگزین در نظر گیرند تا در صورت ابتلای هر یک از پرسنل یا مشکوک بودن آنها به ویروس کرونا فعالیت مراکز خرید تحت الشعاع قرار نگیرد.

ایشان تاکید ویژه ای برای حفظ موارد بهداشتی و نظافت مستمر مراکز خرید بویژه محل های تردد رانندگان مراجعه کننده  در مراکز خرید و کارخانجات داشته اند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد:  ضرورت رعایت موارد ذکر شده کاملا ضروری است  تا علاوه بر انجام بهینه امور محوله در فعالیت مراکز خرید  خللی ایجاد نگردد وی پیروی از دستورالعمل های ذکر شده را بسیار ضروری و مهم دانست و افزودند: حفظ سلامت احاد مردم بویژه کلیه کارکنان، عاملین خرید گندم و دانه روغنی کلزا همچنین کشاورزان محترم  برای ماحائز اهمیت است و مسئولین مراکز می بایست خود را در برابر  رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت کارکنان در مراکز مسئول بدانند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.