بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1540
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۸
  • 192 بازدید
  • ارسال توسط :
شیب تند ورود کالاهای اساسی به کشور

شیب تند ورود کالاهای اساسی به کشور

تسریع در صدور مجوز و تخصیص تجهیزات مناسب برای تخلیه کالاهای وارداتی یک ضرورت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه با مطلوب خواندن موجودی کالاهای اساسی در کشور گفت: طی ماه های آینده میزان قابل توجهی از کالاهای اساسی از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد استان خوزستان خواهد شد.
وی افزود: برای تسریع در صدور مجوز های بهداشتی، استاندارد و گمرک جلسات متعددی گرفته شد و امیدوارم در فرصت پیش رو بتوان با توجه به اهمیت ورود کالاهای اساسی به کشور تسهیل روادید و صدور مجوزها شتاب بهتری بگیرد.
جهان نژادیان با مهم ارزیابی کردن تخصیص تجهیزات مناسب بندری برای تخلیه کالاهای اساسی اظهار داشت: با دراختیار داشتن تجهیزات مناسب می توانیم علاوه برنامه ریزی برای حمل کالای یکسره میزان قابل توجهی از کالاهای وارد شده را درطول شبانه روز به اقصی نقاط ایران ارسال نمائیم.
وی بیان داشت: با توجه به تجربیات ارزشمند و ایجاد بستر های مناسب توسط این اداره کل در بندر امام خمینی(ره) امکان تخلیه روزانه ۱۵ هزار تن کالا برای هر کشتی وجود دارد و ما در تلاشیم تا با برگزاری جلسات متعدد و هم اندیشی میان سازمان های مرتبط علاوه بر موافقت و همراهی، آهنگ ورود و تخلیه کالاهای اساسی دراستان را بصورت چشم گیری افزایش دهیم.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری با پهلوگیری بیش از ۵۹ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی که عمدتا حامل کالای گندم بودند توانستیم بیش از ۳ میلیون تن محمولات وارد شده را در یک عملیات منظم و برنامه ریزی شده تخلیه و در اختیار کلیه استان های کشور قرار دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.