بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1690
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
سرعت یافتن پرداخت وجه کشاورزان گندم و کلزا کار

سرعت یافتن پرداخت وجه کشاورزان گندم و کلزا کار

66درصد مطالبات کشاورزان خوزستانی پرداخت شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر گزاری ایرنا  گفت:  با افزایش ورود محمولات به مراکز خرید سرعت پرداخت وجه کشاورزان نیز افزایش یافته است.

وی افزود: تا کنون ۶۶ درصد از مطالبات کشاورزان گندم کار و ۵۱ درصد از مطالبات کشاورزان کلزا کار پرداخت شده و همچنان در تلاش هستیم تا بتوانیم هر چه سریعتر تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان را برطرف نمائیم . 

جهان نژادیان تصریح کرد: هر سال بخشی از گندم تولید شده در کشور برای مصارف بذری و بخشی دیگر بعنوان گندم  مازاد بر مصرف کشاورزان تحویل مراکز خرید تضمینی دولتی می‌شود.

ایشان با اشاره به افزایش ۱۳۰ درصدی نرخ خرید تضمینی گندم و ۳۶ درصدی نرخ خرید کلزا در سال جاری اظهار داشت: برای حمایت از کشاورزان اقدامات خوبی به انجام رسیده است و بدون شک با برنامه ریزی های اندیشیده شده و افزایش سطح زیر کشت قراردادی،  کشاورزان محترم می توانند از مزایای بیشتری بهره مند گردند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با تجلیل از تلاش شبانه روزی و پیگیری های مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران همچنین مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان طی دو روز گذشته  برای سرعت یافتن پرداخت وجه کشاورزان گفت: سهم عمده مطالبات کشاورزان گندم کار به حساب آنان واریز شد، اما به دلیل آغاز برداشت و خرید گندم و کلزا در سایر استان‌های دیگر پرداخت وجه برخی از کشاورزان خوزستانی با تاخیر روبرو شده است و با تامین اعتبار جدید وجه کشاورزان باقی مانده نیز بزودی به حساب آنان واریز خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.