بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 848
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
  • 587 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
روند خرید گندم در استان خوزستان سرعت می گیرد

روند خرید گندم در استان خوزستان سرعت می گیرد

بازدید و نظارت میدانی از مراکز در طول فصل خرید بصورت پیوسته ادامه خواد یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: با آغاز فصل برداشت دو محصول استراتژیک در استان بطور حتم  بصورت ۲۴ ساعته از تمامی مراکز مجاز در امر خرید تضمینی  گندم و دانه روغنی کلزا نظارت صورت می گیرد ولی برای بررسی از وضعیت و چگونگی روند عملکرد مراکز خرید سعی می شود در طول هفته به بسیاری از مراکز خرید در استان بصورت سرزده بازدیدهایی را بعمل آوریم.

امیری زاده اثرات این  بازدید ها و مراقبت های میدانی را بر روند اجرای خرید تضمینی بسیار موثر خواند و افزود: تا کنون  بیش از ۴۸ هزار تن گندم و بیش از ۹ هزار تن دانه روغنی کلزا به مراکز مجاز تحویل گردیده که همین موضوع نشان از سرعت گرفتن عملیات برداشت این دو محصول استراتژیک در استان خواهد داد که به تبع آن در روزهای آینده با ازدهام و مراجعه سایر کشاورزان جهت فروش محصولات خود در این مراکز روبرو خواهیم شد.

لذا سعی می شود با کنترل و نظارت بر مراکزی که فضای کافی برای دپوی کامل محصولات خریداری شده را ندارند و هنوز بخش عمده ای از خرید خود را به انجام نرسانده اند  شرایط حمل به سایر سیلوهای استاندارد را فراهم کنیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در جریان بازدید از مراکز شهرستان های امیدیه، هندیجان، ماهشهر و رامشیر نکاتی را در خصوص سهولت دریافت محمولات کشاورزان کلزا کار و ارجاع لیست های کشاورزان  به بانک عامل جهت پرداخت وجه آنان یادآور شد.

امیری زاده تصریح کرد: لیست های تهیه شده در مراکز خرید می بایست بصورت روزانه تهیه و به بانک عامل تحویل شود تا اینگونه وجه حاصل از فروش محصولات این قشر خدوم و زحمت کش به موقع در حساب آنان قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.