بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1530
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
  • 229 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان ممتاز در تولید و توزیع کالای اساسی

خوزستان ممتاز در تولید و توزیع کالای اساسی

رتبه نخست غله استان خوزستان در جذب اعتبار و‌پیشرفت پروژه های عمرانی استانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

در جریان بازدید یک روزه عضو هیأت مدیره و معاون محترم برنامه ریزی و مدیر کل محترم دفتر فنی مهندسی از روند اجرای عملیات ساخت ساختمان جدید آزمایشگاه و بررسی اقدامات صورت گرفته درجهت بهسازی و نوسازی تجهیزات و تاسیسات  سیلوهای ملکی دو شهرستان اهواز و دشت آزادگان   بر تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه های در حال انجام تاکید شد.

عضو هیأت مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران  با بیان اینکه استان خوزستان رتبه نخست جذب اعتبار و پیشرفت در انجام پروژه های عمرانی را به خود اختصاص داده است گفت:  در سال جاری با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص نحوه خرید تضمینی گندم در کشور می بایست برای جذب حداکثری محمولات کشاورزان به نحو شایسته ای از امکانات و تجهیزیات موجود بهره برداری نما ییم.

وی افزود: با وجود تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه علیه مردم ایران ولی شرکت بازرگانی دولتی ایران با برنامه ریزی های منسجم،  تلاش بی وقفه و شبانه روزی با تامین مناسب ذخیره گندم توانست  امنیت غذایی کشور را به خوبی تامین نماید.

حیدری تصریح کرد: استفاده و بهره برداری از حداکثر ظرفیت مراکز ذخیره ای دولتی یک ضرورت است و با وجود هزینه های صورت گرفته در ۲ سیلوی استاندارد شهید رجایی و دشت آزادگان انتظار می رود میزان قابل توجهی از گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال آتی بصورت مستقیم خریداری و ذخیره سازی گردد.

مدیر کل دفتر فنی و مهندسی با اعلام حمایت و پشتیبانی لازم جهت تکمیل پروژه های در حال ساخت و عملیات بهسازی سیلوهای دولتی در استان گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل و توسعه  ظرفیت های استان خوزستان بکار خواهیم گرفت.

مهندس عبدالی اظهار داشت: برخی از تجهیزات اختصاص یافته به سیلوهای استان خوزستان به جهت میزان بالای عملیات های صورت گرفته می باشد چراکه این استان بعنوان بزرگترین تولید کننده گندم در کشور، نقش بسزایی در تامین گندم و نان بسیاری از شهر های کشور دارد.

در جریان این بازدید مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ضمن ابراز خرسندی از توافقات صورت گرفته در خصوص تخصیص اعتبار و اتمام پروژه های در دست اقدام گفت: طی چند روز گذشته با برگزاری جلسات هم اندیشی با کلیه عوامل خرید گندم در استان سعی نمودیم آمادگی خود را برای فصل برداشت و خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان بالا برده تا ضمن فراهم سازی زیر ساخت ها بتوانیم با آمادگی کامل  امانت داری امین برای دسترنج ارزشمند مردم ایران باشیم.

جهان نژادیان تصریح کرد: توجه به استان خوزستان با وجود حجم بالای عملیات های صورت گرفته و در حال انجام می تواند موجب رشد فزاینده توان و تلاش کارکنان این اداره کل گردد.

وی با اشاره به روند ورود کشتی های حامل کالاهای اساسی و تخلیه سریع آنان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۳ کشتی وارد استان گردیده و تمامی محمولات پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز های استاندارد و بهداشت بسرعت به اقصی نقاط ایران انتقال یافته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.