بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1453
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
  • 258 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
توسعه و رفع موابع حمل یکسره کالای اساسی

توسعه و رفع موابع حمل یکسره کالای اساسی

بازدید ازعملیات تخلیه و بارگیری کالای استراتژیک در بندر امام خمینی

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

قائم مقام مدیر عامل و معاونت بازرگانی داخلی، معاونت بازرگانی خارجی همچنین مدیر کل هماهنگی خدمات بازرگانی، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از آخرین وضعیت روند ورود و خروج کالاهای اساسی در  مجتمع بندری امام خمینی بازدید نمودند.

پس از آن در جلسه ای با موضوع رفع موانع حمل  کالای استراتژیک از تمامی عواملی که به نوعی در فرایند ورود ، تخلیه و بارگیری کالای اساسی نقش داشتند خواست تا با جدیت و اهتمام لازم پیگیر مسئولیت خود باشند تا با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود کالاهای وارد شده به این بندر  در سریعترین زمان ممکن به مقاصد تعیین شده انتقال یابد.

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای سرعت بخشیدن به عملیات تخلیه و بارگیری کالای وارد شده،  ایجاد شرایط حمل یکسره است که برای اجرایی شدن این عملیات نیاز جدی به انسجام و سرعت عمل پیمانکار تخلیه و شرکت های حمل و نقل همچنین سایر عوامل مرتبط با عملیات موجود می باشد.

حنان با اشاره به عدم اتلاف زمان در امر تخلیه و بارگیری کالای استراتژیک گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در خصوص تامین کالای استراتژیک کشور وجود ندارد و در روزهای آینده نیز حجم ورود کالا به این بندر افزایش خواهد یافت.

قائم مقام مدیر عامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در جریان بازدید از انبار های ذخیره سازی کالا در مجتمع بندری امام خمینی  با تجلیل از خدمات صورت گرفته در خصوص تخلیه و بارگیری کالای وارد شده به بندر امام خمینی اظهار داشت: فعالیت شبانه روزی و بدون وقفه کلیه عوامل مرتبط با ورود کالای اساسی موجب شد امروز در خصوص تامین و مصرف کالاهای استراتژیک دچار هیچگونه نگرانی نباشیم و این مهم جز با رشادت و از خودگذشتکی عوامل و دست اندرکاران ورود، تخلیه و بارگیری کالای استراتژیک میسر نشده است.

وی خدمت به هموطنان را از بهترین توفیقات دانست و اظهار داشت:  امروز در شرایطی که کشور عزیزمان ایران مورد هجوم شدید ترین تحریم های ظالمانه است ولی هیچگونه مشکلی در خصوص تامین مایحتاج مردم عزیزمان وجود ندارد.

در ادامه مدیر کل هماهنگی خدمات بازرگانی با اشاره به تجربه بالای اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در سنوات گذشته گفت: توقعات از چنین مجموعه پرتجربه و حرفه ای قطعا بالا است و امیدواریم با رفع موانع موجود برای حمل کالا بصورت یکسره، نرم تخلیه و بارگیری کالا بشکل محسوسی افزایش یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.