بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1304
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : خبرگزاری ها
توزیع کالای اساسی در قالب طرح ضیافت رمضان

توزیع کالای اساسی در قالب طرح ضیافت رمضان

توزیع 3هزار تن برنج و شکر با نرخ دولتی در استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: علاوه بر سهمیه ماه رمضان، ۳۰ هزار تن برنج دولتی و ۲۰ هزار تن شکر مصرف خانوار در انبارهای ما وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

امید جهان‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سهمیه شکر و برنج تخصیص‌یافته برای ماه رمضان اظهار کرد: این سهمیه شامل یک هزار و ۵٠٠ تن برنج هندی GTC (١١٢١) دولتی و یک هزار و ۵٠٠ تن شکر مصرف خانوار با نرخ دولتی است.

وی گفت: سهمیه برنج و شکر ماه رمضان، در انبارهای اداره‌کل غله و بازرگانی قرار دارد و  در صورت تمام شدن این سهمیه، سهمیه‌ای جدید به استان خوزستان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص نحوه توزیع سهمیه شکر و برنج ماه رمضان، افزود: سهمیه‌ها بر اساس حواله‌های صادرشده از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به توزیع‌کنندگان تحویل داده می‌شود.

جهان‌نژادیان تصریح کرد: غله و بازرگانی خوزستان، تنها یک تامین‌کننده است و در توزیع و نحوه سهمیه‌بندی این سهمیه نقشی ندارد.

وی با اشاره به وضعیت موجودی برنج و شکر در انبارهای اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: علاوه بر سهمیه ماه رمضان، ۳۰ هزار تن برنج دولتی و ۲۰ هزار تن شکر مصرف خانوار در انبارهای ما وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.