بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1423
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
  • 180 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
تخلیه و بارگیری۲ فروند کشتی حامل کالای اساسی

تخلیه و بارگیری۲ فروند کشتی حامل کالای اساسی

تخلیه و حمل 100 هزار تن گندم و روغن خام در بندر امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات ازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه خبر از واردات ۱۰۰ هزار تن کالای اساسی داد و گفت: دو فروند کشتی حامل کالاهای اساسی (گندم و روغن خام) در اسکله بندر امام خمینی پهلوگیری کرده و در حال تخلیه و حمل کالاها به مقاصد از پیش تعیین شده می باشند.

جهان نژادیان با اشاره به چگونگی انتخاب مقاصد به خبرنگاران گفت: سفارش گیری محمولاتی که اکنون وارد کشور شده و در حال تخلیه می باشند در گذشته و مطابق برنامه ریزی های راهبردی کشور می باشد و برای انتخاب مقصد نیز عوامل گوناگونی نظیر امکانات ذخیری سازی، موقعیت جغرافیایی همچنین ظرفیت تولید و مصرف آن کالا در نظر گرفته خواهد شد که پس از احراز شرایط، مجوز انتقال کالا از بندر به آن مقصد ازطریق سامانه جامع سیفا صادر می گردد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون استان خوزستان میزبان ۲۴ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی بوده است که از این میزان ۱۱ فروند مربوط به واردات کالای گندم، ۱۰ فروند روغن خام و ۳ فروند شکر خام می باشد و در مجموع میزان کالاهای وارد شده به بندر امام خمینی  بیش از یک میلیون و یکصد هزار تن بوده است.

ایشان با اشاره به عملکرد بسیار مناسب این اداره کل در عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای وارداتی بیان داشت: در حال حاضر روزانه حدود ۱۳ الی ۱۵ هزار تن کالا بصورت شبانه روزی به اقصی نقاط کشور منتقل خواهد شد که این میزان با توجه به تعداد کشتی های وارد شده به بندر و نوع کالا متغییر خواهد بود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد طی ماه جاری نیز میزبان کشتی های دیگرحامل کالای اساسی در استان خواهیم بود که در صورت محقق شدن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.