بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1724
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
تخلف نانوایان قابل قبول نیست

تخلف نانوایان قابل قبول نیست

برخورد جدی با متخلفان

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

 مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تخلف نانوایان را غیر قابل قبول دانست و گفت: در صورت احراز تخلف با خاطیان به صورت جدی برخورد می‌شود.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با اصحاب رسانه با بیان اینکه استان خوزستان سهم بسزایی در تولید گندم و ایجاد امنیت غذایی کشور ایفا می‌کند، در خصوص دلیل حذف یارانه آرد برای صنعت و نان فانتزی اظهار کرد: در شرایط تحریم اقتصادی و اوضاع آشفته دو کشور بزرگ تولیدکننده گندم، بیم آن می‌رفت که با عدم کنترل عرضه این کالای استراتژیک، منابع عظیمی که بخشی از آن حاصل دسترنج کشاورزان زحمتکش است به سادگی و با نازلترین قیمت از طریق قاچاقچیان از کشور خارج شده و در صورت تشدید بحران غذایی در دنیا، دولت و مردم کشور دچار مشکلاتی شوند.

وی با اشاره به عدم افزایش نرخ آرد یارانه‌ای در کشور افزود: نرخ نان در نانوایان دولتی هیچ گونه تغییری نیافته است و خوشبختانه مردم در این خصوص اطمینان خاطر دارند اما به دلیل اختلاف قیمت نرخ آرد یارانه‌ای و آزاد در برخی از نانوایان شاهد تخلفاتی نظیر کاهش وزن چانه، تغییر در ساعات پخت و فروش آرد بودیم که تمامی موارد از طریق بازرسی‌های صورت گرفته، کنترل و با متخلفین مطابق قانون برخورد شد.

جهان نژادیان تصریح کرد: در این راستا بازرسی از نانوایی‌های مناطق ۲ و ۶ شهرستان اهواز به صورت مستقیم به این اداره کل واگذار شد و علاوه بر آن با هماهنگی استانداری، فرمانداری، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت به صورت پیوسته از نانوایی‌ها در مناطق دیگر شهرستان اهواز بازرسی‌هایی انجام شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه تخلف نانوایان غیر قابل قبول است و در صورت احراز تخلف با خاطیان به صورت جدی برخورد می‌شود، تصریح کرد: آرد نزد نانوایان متعلق به مردم و امانت است که باید از طریق پخت به موقع و کیفی نان به دست شهروندان برسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.