بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1578
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از مقام شهدا و جانبازان

تجلیل از مقام شهدا و جانبازان

پاسداری از خود گذشتگی

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با حضور در جشن اعیاد شعبانیه با ایراد سخنانی در جمع کارکنان این اداره کل  روز پاسدار را به همه نیروهای خدوم سپاه، ارتش و بسیجیان غیورایران اسلامی  تبریک و تهنیت عرض نمود.

وی روز پاسدار را روز تحقق پاسداری از اسلام و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی دانست و تصریح کرد: روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

جهان نژادیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: جانبازان انسان هایی هستند که در سخت ترین دوران کشور، شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت کرده اند و تبدیل به شهیدان زنده ارزش های انقلاب اسلامی شده اند.

ایثارگران و جانبازان، ارزنده ترین یادگاران دفاع مقدس و اسناد زنده مجاهدت و ایثار مردمان ایران اسلامی هستند و این  روحیه جهاد و ایثارگری غیور مردان کشور عزیزمان موجب شده دست پلید دشمنان اسلام و ایران از ما دور باشد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با تجلیل از مجاهدت های سپاه  پاسداران، این  بزرگواران را تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد (ع) دانست و اظهار داشت: این مجاهدان با مقاومت و پایداری پیام آور عجز و ناتوانی ظالمان و دشمنان اسلام  در به ثمر نشستن  اهداف پلید در منطقه  گشته اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.