بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1151
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
  • 698 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : بازرگانی دولتی ایران
تامین کیسه آرد آسیابانان

تامین کیسه آرد آسیابانان

مکاتبه مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با وزارت صمت در خصوص رفع مشکل تامین کیسه آرد آسیابانان

بر اساس مکاتبه‌‌ای که یزدان سیف، معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با وزارت صمت داشته است، هماهنگی با شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران صورت گرفته تا ۲ هزار و ۸۰۰ تن مواد اولیه با قیمت پایه بورس و‌ بدون رقابت در اختیار کارخانه‌های گونی‌بافی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران

حسن حنان، قائم مقام و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در گفت‌وگو با غلات نیوز در این خصوص اظهار کرد: مواد پتروشیمی برای تولید گونی آرد در بورس عرضه می‌شود و بورس هم تابع نظامات بازار، رقابت می‌کند و بر این اساس، قیمت عرضه مواد پروپیلن در بورس نوسان دارد

وی با اشاره به نیاز ماهیانه ۲ هزار و ۷۰۰ تن مواد اولیه برای تولید گونی آرد گفت: در حال حاضر بر اساس مکاتبه‌‌ای که از سوی معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با وزارت صمت صورت گرفته، هماهنگی با شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران انجام شده تا بتوانیم ۲ هزار و ۸۰۰ تن مواد اولیه کارخانه‌های گونی‌بافی را تأمین کنیم.

حنان افزود: در این راستا اطلاعات کارخانه‌های گونی‌بافی از کانون مربوطه اخذ و لیست اسامی کارخانه‌ها تهیه و به حوزه معاونت وزارت صمت تحویل داده شده تا با هماهنگی با بورس، ۲ هزار و ۷۰۰ تن مواد اولیه با قیمت پایه در اختیار کارخانه‌های گونی‌بافی قرار گیرد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: تلاش ما این است که مواد اولیه را در اختیار کارخانه‌ها بگذاریم تا گونی را با قیمت پایه بورس و بدون رقابت در اختیار کارخانه‌های آرد بگذارند.

حنان ادامه داد: این مسأله در حال حاضر باید از سوی حوزه وزارت صمت پیگیری شود لذا باید در کمیته بورس مصوب و به بورس ابلاغ کنند. البته ما درخواست کرده‌ایم با توجه به اینکه زمان کم و این مسأله حساس است و کارخانه‌های آرد با معضل افزایش قیمت کیسه روبه‌رو هستند، به پروسه انجام این کار، سرعت داده شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.