بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1537
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
  • 251 بازدید
  • ارسال توسط :
بازديد از مجموعه توليدي  و پخت نان،  زنان  سرپرست خانوار

بازديد از مجموعه توليدي و پخت نان، زنان سرپرست خانوار

زنان نقش موثري در رشد و شكوفايي جامعه دارند

به گزارش روابط عمومي اداره كل غله و خدمات بازرگاني خوزستان:

همزمان با سالروز ميلاد با سعادت سرور بانوان جهان، حضرت فاطمه زهرا(س) مدير كل غله و خدمات بازرگاني خوزستان با همراهي عضو شوراي شهر از مجموعه توليد و پخت نان زنان سرپرست خانوار واقع در منطقه منبع آب شهرستان اهواز بازديد بعمل آورد.

جهان نژاديان مشكل اشتغال زنان سرپرست خانوار  را يكي از چالش هاي بزرگ براي استان و كشور خواند و افزود: عدم اشتغال و بكارگيري زنان سرپرست خانوار مي تواند اثرات جبران ناپذيري از لحاظ روحي و اجتماعي  براي اين طيف از جامعه و فرزندان آنها ايجاد نمايد.

وي افزود: ايجاد فرصت هاي شغلي براي زنان سرپرست خانوار كه شامل تعداد بالايي از جمعيت فعال كشور مي باشند مي تواند علاوه بر ايجاد انگيزه  و احساس مفيد بودن در آنان موجب  تقويت بنيان خانواده و  اعتلاي  جامعه گردد.

مدير كل غله و خدمات بازرگاني خوزستان با اشاره به نقش زنان در رشد و شكوفايي جامعه اظهار داشت: امروزه نقش زنان در به ثمر نشستن اهداف ملي نسبت به گذشته بسيار پر رنگ تر و موثر تر شده است و اين نشان از ارتقا فرهنگ برابري و تكامل جامعه مي باشد.

در ادامه جناب آقاي مهندس سيد محسن موسوي عضو محترم شوراي شهر اهواز  با ابراز خرسندي و تجليل  از اقدامات ارزنده ادره كل غله و خدمات بازرگاني خوزستان به افراد نيازمند معرفي شده از سوي شوراي شهر و دستگاه هاي حمايتي از اقشار آسيب پذير گفت: اقدامات بسيار مناسبي در اختصاص سهميه آرد جهت تسهيل اشتغال و  حمايت از زنان سرپرست خانوار ايجاد شده است.

در اين بازديد مدير كل غله و خدمات بازرگاني استان  با تقديم گل از زحمات زنان سختكوش و پرتلاش به مناسبت روز زن  تجليل نمود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.